آیین تجلیل از 20 خبرنگار بسیجی شهر گرمدره با حضور مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه استان البرز، امام جمعه شهر گرمدره، مسئولین شهری و فرمانده حوزه مقاومت بسیج  127 قمر بنی هاشم (ع) سپاه ناحیه امام حسین (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۶۶۷۴۲
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام حجازی نیا ضمن تجلیل از مقام والای شهدای خبر و رسانه، خبرنگاران را از مهم ترین و در عین حال مفید ترین اقشار جامعه برشمرد، اظهارداشت: خبرنگاران هم مانند زنبور عسل که شهد شیرین عسل را بر جان ها با تلاش خود می نشانند، برای جامعه مفید هستند و فهم و بصیرت سیاسی و اجتماعی افراد را با همت خود به سمت رشد و تعالی رهنمون می سازند.

امام جمعه شهر گرمدره حادثه عظیم و الهی غدیر خم را بزرگترین رویداد رسانه ای وحدت بخش دنیا ی اسلام قلمداد کرد، افزود: نقش خبر و رسانه در ماندگاری غدیر بی بدیل می باشد و تلاش  اصحاب رسانه و خبر در انتشار اخبار غدیر در طول سالیان متمادی حادثه غدیر را در اذهان و قلوب مردم جهان جاودانه کرده است.

وی با تجلیل از مجاهدت های خبرنگاران در مبارزه با ویروس منحوس کرونا، تصریح کرد: مهم ترین وظیفه خبر نگار ایجاد امید و نشاط در جامعه اسلامی است و انعکاس خبرهای رزمایش های عظیم کمک مومنانه و تلاش های مدافعان سلامت مصادیق عینی و عملی امید آفرینی در جامعه می باشد که توسط خبرنگاران ما به صورت بسیار مطلوبی محقق شده است.

 امام جمعه شهر گرمدره در پایان خاطرنشان کرد:  اگر مردم به رسانه ها اعتماد داشته باشند، دغدغه‌هایشان را مطرح می کنند و با طرح مشکلات و اطلاع رسانی به موقع می توان توقع داشت، مسئولان آن ها را حل و فصل کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها