خبرهای داغ:
فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی از برگزاری نهمین جشنواره استانی مالک اشتر بسیج در (۲۶ مردادماه) سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۶۷۷۷
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، «سردار ابوالقاسم چمن» از برگزاری نهمین جشنواره استانی مالک اشتر بسیج در (۲۶ مردادماه) سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به وضیعت بیماری کرونا این جشنواره امسال به صورت ویدئو کنفرانس برگزار و نتایج آن از طریق رسانه ها و فضای مجازی منتشر خواهد شد.

 

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی افزود: نهمین جشنواره استانی مالک اشتر خراسان شمالی با یاد و نام شهید حاج قاسم سلیمانی و شعار (شجاعت، توکل، بصیرت، توسل و مردم داری) برگزار می شود.

 

وی موضوع اشراف فرماندهی را یکی از ابداعات حضرت آقا در مسیر تکامل نیروهای مسلح دانست و افزود: باید در این مسیر به نحو احسن انجام وظیفه کنیم، چرا که رهبر معظم انقلاب، توقع ویژه ای به سپاه به عنوان نهاد انقلابی دارد.

 

وی بیان کرد: حضرت آقا اشراف فرماندهی را در سال 79 بعد از شهادت «سپهبد شهید صیاد شیرازی» ابلاغ کردند و در حقیقت اشراف فرماندهی، نقطه عطفی در تاریخ نیروهای مسلح محسوب می شود.

 

سردار چمن معرفی الگوهای موفق سازمانی برای حرکت جهادی و انقلابی سایر رده ها، ترغیب رده های بسیج برای رفع معایب و نواقص سازمانی، ارتقاء سطح خود آگاهی و خود ارزیابی در سنجش عملکرد سازمان و توسعه شایستگی های سازمان بسیج را از اهداف عالی برگزاری جشنواره مالک اشتر بسیج عنوان کرد.

 

وی افزود: سال گذشته نیز یکی از بهترین مالک اشترهای زمان، شهید حاج قاسم سلیمانی را از دست دادیم که شعار جشنواره مالک اشتر سال 99 نیز بر اساس ویژگی های شخصیتی این شهید والامقام تدوین شده است.

 

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی یکی از ابتکارات جشنواره امسال را ادغام دو جشنواره مالک اشتر و اسوه بسیج برشمرد و اظهارداشت: این امر در جهت کاهش هزینه ها و بهره گیری از ظرفیت های دو جشنواره در کنار یکدیگر است.

 

سردار چمن همچنین انتخاب رده های موفق بسیج بر اساس معیارهای اشراف فرماندهی و برگزاری جشنواره عکس را از دیگر فعالیت های این جشنواره اعلام کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها