پیام فرماندار شاهرود به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به کشور پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۶۶۸۰۵
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نادر فخری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به کشور پیامی به شرح ذیل صادر کرد:

جمهوری اسلامی با داشتن ذخایر ارزشمندی، چون آزادگان مطلوب هرگز در برابر دشمن احساس ضعف نخواهد کرد.
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
آزادگان سرافراز ادامه دهنده راه شهیدان والامقام هستند که در طول دوران دفاع مقدس با افتخار و سرافرازی از میهن اسلامی ایران دفاع کردند.
۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی به عنوان، روز سراسر افتخاری است که بر صفحات زرین انقلاب حک شد و یاد آور ایامی پر از شور و شادی و معطر به حضور دوباره عزیزانی است که عطر شهیدان را با خود داشتند.
آزادگانی که اسارت دشمن را به سخره گرفته و با مقاومت پایداری تکلیف خود را به اسلام و ایران عزیز به شایستگی ادا نمودند. آزادگانی که به دنیا نشان دادند لحظه‌ای دست از دفاع از میهن اسلامی و خاک مقدس کشور و شرف و ناموس ایران و ایرانی برنداشته که امروز نیز این روحیه و ایستادگی در میان همه دلاورمردان ما وجود دارد که نمونه بارز آن شهید محسن حججی که با وجود اسارت، دشمن را به زانو در آورد.
اینجانب سالروز ورود این سرمایه‌ها و یادگاران عزیز دوران دفاع مقدس را به هموطنان گرامی به ویژه آزادگان معزز شهرستان شاهرود وخانواده‌های صبور آنان تبریک و تهنیت عرض نموده سلامتی، موفقیت و توفیق روزافزون این عزیزان و تمامی جانبازان و خانواده‌های معزز شهدا را از قادر متعال مسئلت می‌نمایم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار