خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: همکاری مردم موجب تداوم سیر نزولی بیماری کووید ۱۹ در استان می‌شود، لذا از مردم می‌خواهیم همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی و به‌ویژه استفاده از ماسک را رعایت کنند.
کد خبر: ۹۲۶۶۸۱۸
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه: محمودرضا مرادی امروز در نشست استانی ستاد مقابله با کرونا، اظهار داشت: مقابله با بیماری کرونا تاکنون به خوبی در استان مدیریت شده است که این امر با همدلی، همراهی و همکاری مسئولان استانی و مردم فهیم استان انجام گرفته است.

وی ادامه داد: در این مدت مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نقش مهمی در کنترل بیماری کرونا در استان داشته‌اند و از این پس نیز مهار کووید ۱۹ تنها با همراهی و همکاری مردم امکان‌پذیر است‌.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: همکاری مردم موجب تداوم سیر نزولی بیماری کووید ۱۹ در استان می‌شود، لذا از مردم می‌خواهیم همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی و به‌ویژه استفاده از ماسک را رعایت کنند.

وی افزود: با توجه به ویژگی‌های اپیدمیولوژیک بیماری و همزمانی آن با شیوع آنفولانزا فصلی در پاییز و زمستان پیش‌بینی می‌شود شرایط دشواری در نظام سلامت کشور و به تبع آن کرمانشاه داشته باشیم.

مرادی خاطرنشان کرد: بر همین اساس نقشه راه پاییز و زمستان توسط دانشگاه تدوین شده و تمام پیش‌بینی‌های لازم در خصوص امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای مقابله با بیماری در این شرایط صورت گرفته است.

ارسال نظرات