خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد

کشف 41 دستگاه بیت کوین قاچاق در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف 41 دستگاه بیت کوین قاچاق در ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۶۸۲۴
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۵

کشف 41 دستگاه بیت کوئین قاچاق در ملایرسرهنگ محمدباقر سلگی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: ماموران این یگان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود، تعداد 3 باب مغازه را که مکان نگهداری و استفاده غیر مجاز از دستگاه‌های بیت کوین بود در شهر ملایر مورد شناسایی قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از اخذ مجوز از مقام قضائی وارد عمل شده و طی بازرسی صورت گرفته در محل‌های مذکور تعداد 41 دستگاه بیت کوین خارجی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با بیان اینکه ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه 2 میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار داشت: در این رابطه سه فرد متخلف شناسایی و همراه با پرونده تشکیل شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی  افزود: همچنین مامورین پلیس اطلاعات در حین گشت زنی با هوشمندی ، یک دستگاه خودروی ماکسیما به رانندگی یک نفر مشکوک بلافاصله شناسایی و طی هماهنگی لازم با دستگاه قضائی و به منظور بررسی قانونی و دقیق‌تر این خودرو را متوقف می‌کنند.

سلگی ابراز داشت: با استعلام به عمل آمده مشخص شد که این خودرو دارای 84 میلیون ریال خلافی بوده که مراتب با توقیف خودرو تحت پیگیری قانونی مامورین قرار گرفت .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار