پایگاه های مقاومت حوزه بسج خواهران فاطمه الزهرا(س) شهرستان رفسنجان در راستای کمک های مومنانه به مناسبت عید قربان و غدیر به یاری نیازمندان شتافتند.
کد خبر: ۹۲۶۶۸۲۶
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛به نقل از روابط عمومی وتبلیغات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان؛ همزمان با فاز اول مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان که با هدف کمک به نیازمندان از ابتدای عید قربان آغاز شد به مناسبت عید بزرگ غدیر خم ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با طبخ و توزیع 3070 پرس غذا به یاری قشر آسیب دیده از کرونا و خانواده های نیازمند شتافت.
فرمانده حوزه بسیج فاطمه الزهرا شهرستان رفسنجان با اعلام این خبر ضمن تبریک عید بزرگ غدیر خم گفت: همزمان با فاز اول مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان که با هدف گذاری توزیع 402 بسته مواد غذایی بین مشاغل آسیب دیده و خانواده نیازمند از ابتدای عید قربان آغاز شد به مناسبت عید بزرگ غدیر خم ستاد اجرایی فرمان امام (ره) 3070 پرس غذا با رعایت مسائل بهداشتی بین اقشار آسیب دیده از کرونا و خانواده های نیازمند توزیع کرد.
وی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تا شکست بیماری کرونا در کنار مردم خواهد بود و فعالیت خود را در این زمینه ادامه خواهد داد.
عربی راد با اشاره به فعالیت پایگاه های بسیج با همکاری هئیت ها، موکب ها و گروه های جهادی برای عید غدیر خم ادامه داد: برپایی غرفه از قربان تا غدیر با نام "ولایت علوی تا امامت مهدوی" توسط پایگاه ام کلثوم با همکاری گروه جهادی مدافعان حریم حضرت زینب (س) و تهیه و اهدای تعدادی شاخه گل به پاس تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان و پرستاران بیمارستان علی ابن ابیطالب از فعالیت های این پایگاه در روز عید غدیر بود.
وی به کمک هایی از جمله تهیه جهازیه، توزیع ماسک رایگان و توزیع گوشت نذری سردار دلها اشاره کرد و گفت: 23 گوسفند در عید قربان ذبح شد و 335 بسته گوشت قربانی بین افراد نیازمند و محروم حاشیه شهرها توزیع شد.
فرمانده حوزه بسیج فاطمه الزهرا رفسنجان عنوان کرد: تا کنون 300 ماسک رایگان و 42 بسته کمک های بهداشتی بین نیازمندان توزیع شده است و به شش خانواده نیازمند کمک جهیزیه به صورت کامل که شامل، 2 عددیخچال، لباسشویی، 2 عدد جاروبرقی، 2 عدد میز تلویزیون، قالی، پنکه، 1عدد گاز، بوفه و ... ملزومات ضروری زندگی اهدا شد.
ارسال نظرات