خبرهای داغ:
حجت الاسلام معبودی در مراسم افتتاحیه‌ طرح یاوران ولایت اذعان کرد: از خواسته‌های مقام معظم رهبری از جوانان، خستگی‌ناپذیری و مقابله در برابر خواسته‌های نامشروع حکمرانان عالم است زیرا این حکمرانان در تلاشند تا مردم کشور ایران از استقلال و دفاع از ارزش‌‌های خود دست برداشته و به توان و ظرفیت‌های داخلی کشور تکیه نکند.
کد خبر: ۹۲۶۶۸۶۵
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام علی معبودی طی مراسم افتتاحیه‌ طرح یاوران ولایت با اشاره به نقش و وظایف قشر جوان و دانش‌آموزان انقلابی در بیانیه‌ی گام دوم انقلاب اظهار کرد: طبق بیانیه‌ی گام دوم انقلاب اسلامی انتظارات رهبر معظم انقلاب از دانش‌آموزان در وهله‌ی اول جهاد، تلاش مضاعف در راستای نظام و انقلاب کشور است.

وی افزود: نزدیک کردن انقلاب به آرمان‌های انقلاب که مهمترین آنها رسیدن به طلوع ولایت عظمی است از دیگر انتظارات مقام معظم رهبری از جوانان بوده که جوان انقلابی در این میان موظف است جامعه را به سوی ظهور ولایت عظمی هدایت کند.

نماینده‌ی ولی فقیه در سپاه استان اذعان کرد: صیانت و پاسداری از انقلاب و عظمت انقلاب اسلامی از دیگر انتظاراتی است که رهبر انقلاب جوانان را به آن دعوت می‌کند چرا که عظمت این انقلاب شکوهمند مستشاران عالم را ذلیل و رسوا کرده‌است.

وی گفت: یکی دیگر از خواسته‌های مقام معظم رهبری از جوانان، خستگی‌ناپذیری و مقابله در برابر خواسته‌های نامشروع حکمرانان عالم است زیرا این حکمرانان در تلاشند تا مردم کشور ایران از استقلال و دفاع از ارزش‌‌های خود دست برداشته و به توان و ظرفیت‌های داخلی کشور تکیه نکند.

این مقام مسئول ابراز کرد: انتظار دیگر رهبر انقلاب از جوانان شناخت صحیح و کسب تجربه از گذشته است، جوانان باید از شرایط و اتفاقات پیش از انقلاب و سیر تکامل انقلاب تا به امروز آگاه باشند.

وی ادامه داد: وضعیت کشور ما پیش از انقلاب یک کشور استعمارزده بود که هیچ اختیاری از خود نداشت، تمام سرمایه‌های ارزشی آن به غارت برده می‌شد، آزادی معنایی نداشت و تمام جرقه‌های افکار مفید خاموش می‌شد و این انقلاب بود که به تمام این مسائل خاتمه داد.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: جوان انقلابی باید از گذشته‌ی تاریک پیش از انقلاب و برکات پس از انقلاب آگاه باشد تا بتواند در مقابل عملیات‌های روانی دشمن، در فضای مجازی که به منظور خوب جلوه دادن نظام پهلوی است مقابله کند.

وی با اشاره به مهمترین اتفاق انقلاب اسلامی عنوان کرد: مهمترین رویداد انقلاب اسلامی جنگ هشت ساله‌ دفاع مقدس است که توسط جوانان انقلابی که آن روزها در جایگاه شما بودند به پیروزی رسید و این جوانان بودند که اجازه ندادند حتی ذره‌ای از خاک کشور در دست دشمنان قرار بگیرد.

این مسئول گفت: گوش به فرمان ولی بودن، داشتن تدبیر و ایستادگی جوانان در زمان جنگی تحمیلی از مهمترین عواملی بود که باعث شد کشور ایران در مقابل دشمنان دشمن پیروز شود، پس لازم است جوان انقلابی برای پیشبرد بیشتر انقلاب، از گذشته شناخت پیدا کند.

وی افزود: تلاش برای کاهش فاصله بین بایدها و واقعیت‌ها از دیگر درخواست‌های رهبر معظم انقلاب از جوانان است و جوانان انقلابی باید با درنظر گرفتن واقعیت‌ها به سمت بایدها حرکت کنند.

نماینده‌ ولی فقیه در سپاه استان بیان کرد: درخواست دیگر رهبر انقلاب از جوانان تلاش برای استمرار عدالت علوی است که این وظیفه یکی از آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: یکی دیگر از خواسته‌ها و انتظارات رهبر انقلاب از جوانان در بیانیه‌ی گام دوم انقلاب اسلامی، رسیدن به خودسازی، جامعه‌سازی، جامعه‌پردازی، تمدن نوین اسلامی و شکستن محاصره‌ی تبلیغاتی دشمن است. دشمن امروز، ما را در نبرد تبلیغاتی قرارداده واز این راه قصد دارد اراده‌های ما را بشکند.

این مقام مسئول ابراز کرد: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب امروزه بزرگترین جنگ پیش روی ما، جنگ در عرصه‌ی اراده‌ها است که اگر این اراده‌ها بشکند همه‌ی باورها، هویت‌ها و عقبه‌ی تاریخی یک ملت خواهد شکست.

وی در ادامه گفت: تلاش برای اخلاق و معنویات در کشور از دیگر درخواست‌های رهبر انقلاب از جوانان است، از سوی دیگر ما باید بدانیم که تمام آنچه که برای پیشرفت ملت و نظام جمهوری اسلامی لازم است داخل کشور وجود دارد و به گفته‌ی رهبر انقلاب راه حل تمام مشکلات در داخل کشور است.

نماینده‌ی ولی فقیه در سپاه استان در پایان بیان کرد: آخرین درخواست رهبر انقلاب از جوانان، جهاد همه جانبه و هوشمندانه در مقابله با ترویج سبک زندگی غربی در کشور است که همت و تلاش شما جوانان را می‌طلبد.

 

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها