omranifard
حاج محمدی در بازدید از زندان گرگان مطرح کرد؛
رئیس سازمان زندان‌ها با اشاره به خدمات بهداشتی و درمانی در زندان ها گفت: برای توسعه هرچه بیشتر خدمات درمانی در زندان‌ها نیازمند حضور نیروهای جهادی و پزشکان خیر در زندان‌ها هستیم.
کد خبر: ۹۲۶۶۸۶۶
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱

دعوت از گروه‌های جهادی پزشکی برای حضور در زندان‌ها

به گزارش سرویس خبری سازمان بسیج حقوق دانان خبرگزاری بسیج ؛ مهدی حاج محمدی، رئیس سازمان زندان ها در بازدید از زندان گرگان گفت: اصلاح و تربیت صرفاٌ فعالیت های فرهنگی در زندان ها نیست بلکه ارائه خدمات درمانی به آنان و رسیدگی به مشکلات خانواده نیازمند زندانیان نیز از مهمترین فعالیت های حوزه اصلاح و تربیت است.

حاج محمدی با اشاره به خدمات بهداشتی و درمانی در زندان ها گفت:برای توسعه هرچه بیشتر خدمات درمانی در زندان ها نیازمند حضور نیروهای جهادی و پزشکان خیر در زندان ها هستیم.

رئیس سازمان زندان ها ادامه داد: برای اجرای کامل برنامه های اصلاحی و تربیتی و پرورش روح و شخصیت زندانی ابتدا باید جسم او را مداوا کنیم.

حاج محمدی با بیان اینکه ترحم و دلسوزی نسبت به زندانیان باید محور فعالیت ها باشد گفت: در انجام خدمات زندانبانی باید دلسوزانه و بر اساس مسئولیت انسانی نسبت به همنوعان خودمان عمل کنیم.

رئیس سازمان زندان های کشور با بیان اینکه امنیت در زندان ها باید واقعی و بر اساس فعالیت های فرهنگی باشد افزود: وقتی نسبت به زندانی راٌفت و مهربانی داشته باشیم خود این امر موجب توسعه امنیت واقعی در زندان می شود.

وی تصریح کرد: امنیت پایدار در زندان ها با توجه و دقت همه ما در امور زندانبانی و رسیدگی به مشکلات زندانی میسر می شود.

عضو شورای عالی قضایی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: عمده درخواست های زندانیان مربوط به مسائل قضایی است و از این رو اجرای احکام زندان ها مسئولیت سنگینی دارند.

وی خواستار حضورمداوم مسئولان اجرای احکام زندان ها در داخل بند و صحبت حضوری با زندانیان شد.

گفتنی است معاون قضایی، اجرای احکام و امور مجلس به همراه مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی در روز دوم سفر به استان گلستان از زندان گنبد بازدید و با زندانیان این مرکز دیدار و گفتگو کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار