افتتاح پاتوق فرهنگی نورا در درگز

پاتوق فرهنگی نورا با هدف جذب جوانان به مطالعه کتاب در درگز افتتاح شد
کد خبر: ۹۲۶۶۸۸۳
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹
زهرا باقریان؛ فرمانده حوزه عصمتیه سپاه درگز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ گفت: پاتوق فرهنگی نورا با هدف جذب جوانان به مطالعه کتاب با حضور جانشین فرماندهی سپاه درگز افتتاح شد.

وی ترویج جوانان به فرهنگ مطالعه کتاب و کتاب خوانی هدف از تاسیس این مکان بر شمرد و گفت: متاسفانه سرانه‌ی مطالعه کتاب در کشور ما خصوصا در نسل جوان بسیار پایین است لذا جوانان این مرکز سعی دارند با ایجاد پاتوق فرهنگی نورا علاوه بر جذب جوانان به پاتوقی فرهنگی، کتب و منابعی مفید به آنان معرفی نمایند.

فرمانده حوزه خواهران بسیج گفت: کتاب‌ها از مقر کتاب مشهد تهیه می‌شود لذا کتاب‌های فوق العاده خوب و جذاب و تاثیر گذاری برای جوانان می‌باشد، کتاب‌هایی شامل خاطرات شهدا، دفاع مقدس و مدافعین حرم، رمان‌های با محتوا‌های ارزشی و کتاب‌های تربیتی و اخلاقی از جمله کتاب‌های این پاتوق فرهنگی می‌باشد.

وی با اشاره به آدرس پاتوق که جنب سالن ورزشی حوزه مقداد قرار دارد گفت: این پاتوق به همت بسیجیان حوزه عصمتیه و با مساعدت‌های فرماندهی سپاه درگز با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیون ریال برپا شد و همه روزه پذیرای جوانان و دوستداران کتاب و فرهنگ می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها