فرمانده انتظامي غرب استان تهران با تبریک فرا رسیدن سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن گفت:آزادگان پیام آور اقدام انقلابی و جهادی هستند.
کد خبر: ۹۲۶۷۰۳۲
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار «محسن خانچرلی» با گرامیداشت روز 26 مرداد و سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، گفت: 26 مرداد سال 69، آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی و روز سراسر افتخاری است که بوی شهیدان در متن جامعه تزریق می کند.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: بی تردید یکی از این روزهای ماندگار که هیچگاه از ذهن و دل ملت ما فراموش نخواهد شد، روز بازگشت سرافراز آزادگان عزیز به میهن اسلامی است.
سردار خانچرلی ادامه داد: آزادگان، هیچ گاه متعلق به یک مقطع از تاریخ نیستند، بلکه همواره مانند روحی در همه ارکان این کشور و ملت جاری شده اند؛ چرا که پیام و سیره آنها فریاد سربلندی و شکوهمندی ملت ایران اسلامی است که برای همیشه ماندگار است و در هر زمان و میدانی می توان از آن بهره جست.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: آزادگان در طول جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، پیام آوران انقلاب بودند و غریبانه و مظلومانه در میان کینه توزی دشمنان و تلخ کامی دوران اسارت، صدای آزادی و استقلال وطن را سر دادند و در راه استقرار و تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران تا پای جان ایستادند.
سردار خانچرلی در پایان این روز بزرگ را به آزادگان سرافراز و اسوه های مقاومت و سران بیشه شجاعت و رشادت و خانواده محترمشان تبریک و تهنیت گفت و تصریح کرد: سلامتی و توفیق این عزیران را از درگاه ایزد منان خواستارم و امیدوارم روح رشادت و فداکاری این قشر بزرگوار، همیشه در جامعه پایدار بماند.

ارسال نظرات