پیشکسوتان جهاد و شهادت کردستان با اهدای خون، در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه مشارکت کردند.
کد خبر: ۹۲۶۷۰۶۷
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ قاسم شیخ جعفری مسئول بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت کردستان در این مراسم اظهار داشت: پیشکسوتان جهاد و شهادت در استان کردستان همزمان با سالگرد ورود آزادگان در سنندج اقدام به اهدای خون کردند تا با این حرکت برگ زرین دیگری در کتاب کهنسال انقلاب ثبت شود.

وی افزود: این رزمایش با توجه به نیاز مبرم کشور به اهدای خون با شعار «دیروز اهدای خون برای عزت و امنیت و امروز اهدای خون برای سلامتی و هموطنان جامعه» از روز شنبه ۲۵ مرداد همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان و سال روز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی به مدت ۲ روز برگزار می‌شود.

شیخ جعفری گفت: اهدای خون حرکتی ارزشمند است که باعث احیای زندگی می‌شود که بسیجیان پیشکسوت جهاد و شهادت استان کردستان نیز ضرورت انجام این کار مهم را به خوبی درک و در این عرصه نیز همانند گذشته پیشگام هستند.

وی بیان کرد: اولویت بسیج پیشکسوتان قبل از اهدای خون، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است که در این ارتباط 80 درصد از پذیرش کنندگان خون خود را اهدا کردند.

این مقام مسئول در پایان عنوان داشت: پیشکسوتان بسیجی نیروهای مسلح در گذشته برای دفاع از عزت و امنیت کشور خون دادند و امروز نیز احساس تکلیف کردند برای سلامت جامعه و هموطنان خود خون خودشان را اهدا کنند و عده ای از این پیشکسوتان برای اهداء خون همراه با خانواده های خود مراجعه کردند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات