خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: رسالت رسانه و خبرگزاری بسیج این است که از اسلام و ارزش‌های اسلام و انقلاب دفاع کند و در تقابل انقلاب اسلامی و جبهه استکبار با قلم خود در نبرد رسانه پیروز میدان باشد و سنگر انقلاب را حفظ کند.
کد خبر: ۹۲۶۷۲۲۲
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸

رسالت رسانه و خبرگزاری بسیج دفاع از اسلام و ارزش‌های اسلام و انقلاب استبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت‌الاسلام محمدولی داربی در آئین تجلیل از خبرنگاران افتخاری بسیج به رسالت مهم خبرنگاران اشاره کرد و اظهار داشت: رسالت رسانه و خبرگزاری بسیج این است که از اسلام و ارزش‌های اسلام و انقلاب دفاع کند و در تقابل انقلاب اسلامی و جبهه استکبار با قلم خود در نبرد رسانه پیروز میدان باشد و سنگر انقلاب را حفظ کند.

وی با بیان اینکه در هر عصر و زمانی سلاح جنگی تغییر کرده است، تصریح کرد: امروز از اسلحه و ابزار جنگی در نبرد نظامی به فضای مجازی و رسانه رسیده که حتی نفرات دشمن قابل مشاهده نیستند و در رأس دشمنان، آمریکا، رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانان آنها هستند که در زمینه‌های مختلف در حال حمله به اعتقادات ما هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار عنوان کرد: امروز دشمن در ظاهر روبروی ما نیست اما در قالب انواع پیام‌رسان‌ها و ماهواره‌ها تاثیرات مخرب خود را می‌گذارد و محکم بر روی مواضع ضد اسلامی خود پایبند است و برای تضعیف اعتقادات و باورهای دینی ما هر لحظه این شبکه‌ها را تقویت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز رسانه‌ها وظیفه سنگینی بر دوش دارند و باید با تمام قوا برای رسیدن به اهداف والا و حق و حقیقت اسلام سعی و مجاهدت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات