خبرهای داغ:

کسب رتبه برتر سپاه استان در جشنواره کشوری مالک اشتر

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری موفق به کسب رتبه برتر کشوری در دهمین جشنواره مالک اشتر سپاه شد.
کد خبر: ۹۲۶۷۴۶۸
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ دهمین جشنواره مالک اشتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه با هدف شناسایی و معرفی فرماندهان، مسئولین و رده های برتر حوزه نمایندگی با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه و جمعی از فرماندهان و مدیران برگزیده در تهران برگزار شد.

در این مراسم ، با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی از دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری نیز با عنوان رده موفق به کسب رتبه برتر کشوری در بین مسئولین نمایندگی ولی فقیه در سپاه های استانی گروه«ب» تجلیل شد.

 نماینده ولی فقیه در سپاه در این مراسم هدف از انجام اشراف را معاینه جامع و کامل وضعیت ها، موقعیت ها و عملکردها دانست و اظهار کرد:اشراف تراز اثربخشی طرح ها و برنامه ها و گام برداشتن برای اصلاح است.

وی هدفمندکردن مدیریت، تمرکز بر اولویت ها و ایجاد رابطه منطقی بین سیاست گذاری و اجرا را از جمله اهداف  اشراف برشمرد و اظهار کرد : ایجاد رقابت سالم و مثبت، تشویق و ترغیب برجستگان در عرصه های مختلف و انتقال تجارب به سایر مجموعه ها از دیگر اهداف اشراف فرماندهی است.

گفتنی است؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در  سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری نیز با ارسال پیام از همه فرماندهان و مسئولینی که در دهمین جشنواره اشراف استانی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری  و سایر رده های سپاه و بسیج در استان و کشور، این موفقیت را تبریک گفته اند تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار