روابط عمومی بسیج کارمندان استان یزد خبر داد

معارفه فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج اداری، کارگری و اصناف شهرستان اردکان

در مراسمی و با حضور جمعی از مسئولین، ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های سرهنگ پاسدار سید کمال شاکر، سرهنگ دوم پاسدار محمدعلی شاکر به‌عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج اداری، کارگری و اصناف امام علی (علیه‌السلام) شهرستان اردکان معرفی شد.
کد خبر: ۹۲۶۷۴۸۵
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶

به گزارش بسیج کارمندان خبرگزاری بسیج از یزد : در مراسمی و با حضور جمعی از مسئولین، ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های سرهنگ پاسدار سید کمال شاکر، سرهنگ دوم پاسدار محمدعلی شاکر به‌عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج اداری، کارگری و اصناف امام علی (علیه‌السلام) شهرستان اردکان معرفی شد.

فرماندار اردکانبیان نمود : وجود بسیج در کشور، یکی از نعمت‌هایی است که شامل حال ما شده است و یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

بسیج از بدنه و پیکره مردم است، خدماتی که این نهاد در جامعه ارائه کرده باارزش و ماندگار است و در بحران‌هایی که در کشور ما اتفاق افتاده است بسیج به‌عنوان یکی از گروه‌های پا به کار حاضر بوده و کار خود را انجام داده است.

بسیجیان ما به‌عنوان رزمندگان خط مقدم در مبارزه با هرگونه تهاجم دشمن قرار دارند که بدون هیچ‌گونه چشمداشتی در این عرصه حضور دارند.

حضور بسیجیان شهرستان اردکان در میدان مبارزه با ویروس کرونا و ارائه خدمات به نیازمندان قابل‌تقدیر است همچنین امنیت موجود در شهرستان نیز مرهون تلاش و ایثار همین نیروهای بسیجی است.

با توجه به شرایط خاص اقتصادی حاکم بر جامعه، دشمن در تلاش است که یأس و ناامیدی و نارضایتی را در کشور ایجاد کند و با اختلاف‌افکنی بین مردم، مسئولین و ارکان نظام به اهداف خود برسد اما خوشبختانه ما از پشتوانه بصیرت مردم بهره‌مند هستیم و هر جا لازم باشد مردم ما در صحنه حاضر هستند ولی درعین‌حال ما باید برای مدیریت هرگونه بحران در کشور آماده‌باشیم.

ارسال نظرات