خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: از ظرفیت هیئت های مذهبی، مداحان و مجالس سوگواری سید و سالار شهیدان جهت گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و تبیین جنایات ددمنشانه منافقین کوردل استفاده خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۶۷۵۱۶
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام احمد ملایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در جلسه برنامه ریزی بزرگداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام هشتم و هفدهم شهریور ضمن عرض تسلیت درگذشت عالم و مجاهد انقلابی حضرت آیت الله ربانی (ره)؛ اتفاقات و حوادثی که در دهه ۶۰ اتفاق افتاد را نشانه عمق دشمنی بد خواهان نظام و همدستی منافقین کوردل با آنان دانست.

وی با بیان اینکه هدف از اینگونه اقدامات غیر انسانی، سرنگونی و نابودی نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران بود، افزود:، ولی روحیه ایثار و شهادت طلبی مردم و مسئولین باعث گردید که علی رغم به شهادت رسیدن شخصیت‌های مهم و اثر گذار، این نظام ولایی و اسلامی با قدرت بیش از پیش به راه خود ادامه دهد.

حجت الاسلام ملایی با اشاره به اتفاقات و وقایع اخیر منطقه، گفت: متاسفانه اقدام دول عربی به ویژه امارات قلب اسلام و مسلمانان را جریحه دار کرده است؛ دست دوستی به دشمنان اسلام و عادی سازی روابط با رژیم منحوس، پلید، کودک کش و غاصبی که سالهاست خون پاره تن اسلام یعنی بیت المقدس و قدس شریف از چنگالش می‌چکد خیانتی بزرگ به مسلمانان و ظلمی بزرگ به تمام شهیدان پاک مقاومت است.

وی تصریح کرد: جا داشت طی مراسم یا راهپیمایی ابراز انزجار مردم عزیز ایران از این اقدام به گوش جهانیان می‌رسید، اما به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا عملا امکان برگزاری راهپیمایی و اجتماع محوری در محکومیت این اقدام وجود نداشت لذا شورا بیانیه محکومیتی به این منظور صادر نمود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تاکید نمود: با توجه به اینکه امسال هشتم شهریور با تاسوعای حسینی تقارن یافته و با توجه به اصل و محور بودن عزادرای سید و سالار شهیدان؛ حضرت ابا عبدالله الحسین؛ و اینکه شهدای انقلاب در امتداد همان مکتب حسینی، با همان اهداف و آرمان ها، جانشان را ایثار کردند لذا از ظرفیت عظیم هیئت‌های مذهبی، مداحان و مجالس سوگواری و نیز فضای مجازی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبیین جنیات ددمنشانه منافقین کوردل استفاده خواهد شد.

حجت الاسلام ملایی تولید و انتشار محتوا در فضای مجازی، برگزاری مسابقات فرهنگی و تبلیغات محیطی را از دیگر برنامه ها، جهت بزرگداشت ایام پیش رو دانست و افزود: جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برگزاری مراسم عزای سلامت محور و ضرورت بهره برداری مردم عزیز از ابتدا تا دوازدهم محرم به صورت روزانه از سیستم‌های صوت ثابت راهپیمایی سطح شهر مداحی در عزای سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش پخش خواهد گردید.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی
ارسال نظرات
پر بیننده ها