خبرهای داغ:

رزمایش قرارگاه هدایت و روشنگری در سپاه سلماس با عنوان طرح ثامن اجرا شد

دبیر قرارگاه هدایت و روشنگری در سپاه سلماس گفت: رزمایش بزرگی با هدف بصیرت‌افزایی و با عنوان طرح ثامن در این شهرستان اجرا شد.
کد خبر: ۹۲۶۷۵۹۵
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵

 سرهنگ پاسدار محسن رضائی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سلماس، اظهار کرد: رزمایش قرارگاه هدایت و روشنگری بسیج با مشارکت تمامی فرماندهان حوزه ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج با همکاری معاونت تعلیم و تربیت و معاونت سیاسی و با حمایت فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه و معاون هماهنگ کننده سپاه سلماس با هدف روشنگری و بصیرت ‌افزایی بین بسیجیان با استفاده از فضای مجازی در بستر شبکه اجتماعی ایتا اجرا شد.

 وی افزود: در این دنیای پرتلاطم  که نیاز  به صبر و شکیبایی در مقابل سختی‌ها و مصیبت هایی که از طرف نظام استکباری بر ملت شریف ایران  تحمیل می شود، در کنار این صبر و تحمل، نیاز به شناخت  دشمن و بالا بردن سطح بصیرتی لازم است.

این مسئول خاطرنشان کرد: این رزمایش همزمان در سطح کشور و در این شهرستان به مدت دو روز طی روزهای 27 و 28 مرداد اجرا خواهد شد.

این مسئول گفت: اگر امروز شرایطی بر ما تحمیل شده، که امکان پرداختن به تبیین  و گفتمان سازی به روش قدیمی و چهره به چهره وجود ندارد، لازم است که فضای مجازی مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار