خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر در گفت وگو با «بسیج»:

پیشرفت‌های امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف نتیجه مقاومت در برابر دشمنان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: امروز ملت شریف ایران و تمام دنیا می‌دانند که از ابتدای انقلاب اسلامی تا امروز هر گونه پیشرفت در عرصه‌های مختلف علمی، اکتشافی، تسلیحاتی، نظامی، پزشکی و... نتیجه مقاومت در برابر تهدیدها و تحریم‌های دشمنان است.
کد خبر: ۹۲۶۷۶۱۱
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳

پیشرفت‌های امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف نتیجه مقاومت در برابر دشمنان استحجت‌الاسلام حمزه شیرزادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: امروز در جامعه ما دو تفکر از هم متفاوت وجود دارد یک تفکر قائل بر این است که برای رسیدن به امکانات و پشت سر گذاشتن مشکلات چاره‌ای نیست جز پناه بردن به آمریکا و اروپا و غرب و تلاش می‌کنند که از راه مذاکره مشکلات اقتصادی را رفع کنند.

وی افزود: دیدگاه دوم اعتقاد دارند که راه برون رفت از مشکلات تلاش و کار با روحیه جهادی و مقاومت در برابر مشکلات و تهدیدها و تحریم‌های جبهه استکبار و طاغوت به سردمداری آمریکای جنایتکار است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد: در آیه‌ای از قرآن کریم آمده است هرگز نباید مومنان به ظالمان اعتماد کنند و همدست و دوست آنان باشند که در غیر این صورت آتش کیفر آنان شما را هم خواهد گرفت و در آن حال جز خدا هیچ دوستی نخواهید یافت و هرگز کسی یاری شما را نخواهد کرد.

وی اضافه کرد: امروز ملت شریف ایران و تمام دنیا می‌دانند که از ابتدای انقلاب اسلامی تا امروز هر گونه پیشرفت در عرصه‌های مختلف علمی، اکتشافی، تسلیحاتی، نظامی، پزشکی و... نتیجه مقاومت در برابر تهدیدها و تحریم‌های دشمنان است.

شیرزادی تصریح کرد: مشکلات موجود از جمله مشکلات اقتصادی درصد بالایی از آن نتیجه کم کاری، سستی و تنبلی و بی‌توجهی مسئولین و مدیران به توان داخلی و دل بستن به مذاکره با دشمن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات