خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان طبس:

بازرسان افتخاری در زمینه اصناف و مقابله با گرانفروشی ورود پیدا کنند

امام جمعه شهرستان طبس بر ورود بازرسان افتخاری و بسیجیان در بازار به منظور جلوگیری از گران فروشی تاکید کرد و گفت: موضوع گرانی فراتر از موضوع اقتصادی است که دشمن با هدف سیاسی و امنیتی به دنبال آن است.
کد خبر: ۹۲۶۷۶۶۱
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمدی امام جمعه طبس در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان، گفت : مردم ما همیشه در میدان بوده اند و از انقلاب خود حفاظت کرده اند.

وی افزود: فعال کردن گروه های امر به معروف و نهی از منکر در زمینه ضدعفونی و پاک سازی مکان های مذهبی و آماده سازی برای مراسمات محرم، فضا سازی و سیاه پوش کردن معابر عمومی توسط شهرداری، برگزاری دوره های امر به معروف و نهی از منکر، فرهنگ سازی در سطح جامعه و فضای مجازی و صدور بیانیه از برنامه های دهه امر به معروف و نهی از منکر که مصادف با دهه اول محرم است برگزار می شود.

امام جمعه طبس افزود: موضوع گرانی فراتر از موضوع اقتصادی است که دشمن با هدف سیاسی و امنیتی به دنبال آن است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان طبس با بیان اینکه برای جلوگیری از گرانفروشی در بازار باید بازرسان افتخاری آموزش لازم را ببینند، افزود: بسیجیان بهترین گزینه برای بازرسی از اصناف هستند.

محمدی تاکید کرد: برخورد با دانه درشت ها باید در اولویت کار قرار گیرد و اطلاع رسانی لازم در این زمینه برای عموم انجام شود ومردم گزارشات و تخلفات خود را با شماره 124 جهت رسیدگی اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار