خبرهای داغ:

امضای موافقت نامه بین دانشگاه صنعتی شاهرود و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

دانشگاه صنعتی شاهرودبه منظور جذب نخبگان ایرانی خارج از کشور و توسعه‌ همکاری‌های علمی و پژوهشی موفق به امضای موافقت نامه با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شده است.
کد خبر: ۹۲۶۷۶۸۴
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، با برنامه ریزی و پیگیری گروه همکاری‌های علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی شاهرود موفق به امضای موافقت نامه با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شده است.
پیرو این موافقت نامه دانشگاه صنعتی شاهرود می‌تواند تا سقف ۱۰ میلیارد ریال (که قابل تمدید و افزایش نیز میباشد) جهت جذب نخبگان ایرانی خارج از کشور و توسعه همکاری‌های علمی و پژوهشی با ایشان، از حمایت‌های مالی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بهره‌مند گردد.
تاکنون در راستای این موافقت نامه گروه همکاری‌های علمی و بین المللی توانسته است با همکاری دانشکده‌های مختلف دانشگاه، حدود ده برنامه سخنرانی و کارگاه آموزشی را با استفاده از دانشمندان ایرانی مقیم خارج کشور برگزار کند.
جذب و شروع همکاری با پنج متقاضی ایرانی دوره پسادکتری و تاسیس یک شرکت نوپا (مراکز نوآوری و شتاب دهنده) از دیگر دستاورد‌های این موافقت نامه میباشد.
لیست مراکز علمی تحقیقاتی و دانشگاه‌های ایران که توانسته اند شرایط همکاری یا معاونت محترم علمی و فناوری ریاست جمهوری را اخذ نمایند در لینک زیر قابل مشاهده است.

https://connect.isti.ir/intro/
ارسال نظرات
پر بیننده ها