خبرهای داغ:
معاون راهداری استان همدان در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد

خریداری 2 دستگاه ماشین آلات سنگین برای راهداری همدان

معاون راهداری استان همدان از افزوده شدن دو دستگاه ماشین آلات سنگین به ارزش 6.5  میلیارد ریال به تجهیزات راهداری همدان خبر داد.  
کد خبر: ۹۲۶۷۷۲۳
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲

خریداری 2 دستگاه ماشین آلات سنگین برای راهداری همدانحمید پرورشی خرم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از همدان اظهار داشت: دو دستگاه ماشین آلات سنگین به ارزش 6.5 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی خریداری و به تجهیزات راهداری همدان افزوده شد.

وی با بیان اینکه این دو دستگاه شامل دو دستگاه بیل مکانیکی است، ابراز داشت: 22 دستگاه از ماشین آلات این مجموعه نیز فرسوده و از رده خارج شده‌اند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در خصوص بازسازی 25 دستگاه نیمه سنگین و سنگین این اداره کل یادآور شد: 11 دستگاه سنگین شامل پنج دستگاه گریدر و دو دستگاه لودر دو دستگاه بلدوزر، یک دستگاه بیل مکانیکی، یک دستگاه برفخور و دستگاه نیمه سنگین شامل 14 دستگاه کامیون این اداره بازسازی شدند.

وی همچنین از افزوده شدن دو دستگاه سواری خبر داد و تأکید کرد: برای نگهداری و بازسازی این ماشین آلات سالیانه بیش از 70 میلیارد ریال نیاز است.

پرورشی خرم در ادامه با ابراز خرسندی از اینکه استان همدان در بحث حفظ و نگهداری از ماشین آلات راهداری جزء استان‌های برتر است، تأکید کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی موجود به نظر می‌رسد جایگزین کردن این ماشین آلات از نظر هزینه و بهره‌وری همکاران از مهمترین موضوعاتی است که باید به آن توجه شود.

گفتنی است؛ پیش از این، حوزه راهداری همدان دارای 406 دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین بود که 6 دستگاه ماشین آلات دیگر نیز اخیرا به این مجموعه افزوده شد. 

همدان حدود 5 هزار و 114کیلومتر راه دارد که افزون بر 2 هزار و 600کیلومتر راه روستایی، بقیه آزادراه، بزرگراه و راه فرعی و اصلی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار