فرماندار ایلام: تجمع والدین نگرانی اصلی در برگزاری کنکور است.

فرماندار ایلام گفت: نگرانی اصلی در برگزاری کنکور سراسری، تجمع و حضور والدین و همراهان داوطلبان در بیرون از حوزه امتحانی در قبل و بعد از برگزاری آزمون است.
کد خبر: ۹۲۶۷۸۴۶
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، "خیرالله گراوند" در نشست در کمیسیون دانشجویی و شورای آموزش و پرورش شهرستان ایلام از والدین داوطلبان کنکور سراسری ۹۹ خواست طی روزهای برگزاری این آزمون از هر گونه مراجعه و حضور در محل های آزمون جهت حفظ سلامتی خود، فرزندانشان و سایرین خودداری کنند.

وی افزود: سلامت داوطلبان کنکور مهمترین اولویت و مطالبه همگانی در برگزاری آزمون کنکور است و این موضوع با رعایت و نظارت دقیق پروتکل ها در زمان برگزاری کنکور محقق خواهد شد و در ایلام نیز تمهیدات لازم برای حفظ سلامت داوطلبان،‌ ناظران و برگزارکنندگان آزمون انجام شده است.

گراوند یادآور شد: برنامه ریزی های مد نظر با در اولویت قرار دادن سلامتی داوطلبان بر اساس دستوالعملهای بهداشتی توام با ایجاد فضای آرامش و بدون هر گونه استرسی اتخاذ شده است. 

وی تاکید کرد: امتحان کنکور با رعایت فاصله گذاری در چیدمان صندلی ها طبق پروتکل و استفاده از ماسک و توزیع بسته بهداشتی در بین داوطلبان و در نظر گرفتن محل برگزاری آزمون جداگانه بصورت ایزوله شده برای دوطلبان احیانا مشکوک یا مبتلا به کرونا برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین در مکان برگزاری جلسه کنکور هیچگونه صندوق امانات برای کیف و سایر لوازم اضافی داوطلبان وجود نخواهد داشت لذا شرکت کنندگان در آزمون از آوردن وسایل غیر ضروری خودداری کنند و نیز خانواده های داوطلبان حق تجمع در محل برگزاری جلسه کنکور و اطراف آن را ندارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار