خبرهای داغ:
یادداشت روز

امارات و پرده ای که کنار رفت!!!

اسراییل به دیوار خانه ما آمده است. دزدی که با همسایه شریک می باشد.
کد خبر: ۹۲۶۷۹۶۶
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹

امارات متحده عربی با ۸۳هزار کیلومتر مربع بین عمان و عربستان قرار دارد که خطوط ساحلی آن در محدوده جزایر ۱۳۱۸کیلومتر است. این کشور شش امیر نشان دارد که ابوظبی با ۸۳درصد مساحت کل امارات بزرگترین شیخ نشین آن می باشد، نزدیکی به تنگه استراتژیک هرمز،یکی از شاخصه های اصلی امیر نشین است.

پس از برداشتن پرده های رابطه پنهانی امارات با اسراییل به نوعی می توان در کنار ۳۶پایگاه نظامی آمریکا و پایگاه پنجم دریایی سلطنتی انگلیس در بحرین، نزدیک ترین پایگاه نظامی سری را اسراییل در ۱۴ کیلومتری جزایر ایرانی در امارات دایر و بی شک پایان روز های خوش را تجربه خواهد کرد، اسراییل و یهود هرجا ثروت عظیمی ببینند چپاول می کنند، امارات در بازی قدرت منطقه ای اشتباه مهلک صدام را تکرار کرد، همان که برای رضایت اعراب با ایران جنگید، دشمنی با ایران دومینوی سقوط دیکتاتورهای مرتجع عرب را در پی داشته است.

پس از انور سادات که خواستار رابطه و عادی سازی با اسراییل شد، وعده غربگرایان زندگی و رفاه بهتر بود، مصر فقیرتر شد، نظامیان بر ۸۰درصد منابع و ثروت فراعنه غلبه کردند،مصر باید ضعیف شود تا اسراییل در امنیت باقی بماند، امارات با درآمد ۲۳۵میلیارد دلاری ناشی از نفت و گاز،صادرات محصولات بسته بندی شده ثروت عظیمی را در اختیار دارد.اسراییل به زودی این کشور را صحنه تخاصم با ایران و یمن،سوریه عراق خواهند کرد.

حوادثی که بعد از این اتفاق رقم می خورد جالب است! عمان تنها کشوری که بیش از ۵۵سال است بدون کمترین حاشیه با همسایگان نقش میانجی را بازی می کند،این امر میسر نیست مگر رابطه پنهانی با اسراییل برای حفط تاج تخت شیخ نشین عمان! عمان به زودی رابطه خویش را آشکار خواهد کرد، عربستان در یک انتحار سیاسی اسراییل را به همراه بحرین به رسمیت خواهد شناخت و جبهه تخاصم و درگیری با ایران رنگ و بوی یک جنگ تمام عیار را به خود می گیرد!

نا امنی بیخ گوش ایران رقم می خورد، خلیج فارس با تنش های فراوانی دست و پنجه نرم خواهد کرد.بخشی از این سناریو برای انتخابات آمریکا و کمک به نتانیاهو می باشد.در کاخ سفید رییس جمهور جنگ را هرگز رها نمی کنند و کاخ سفید را در اختیارش قرار می دهند! ترامپ و اسراییل تا پایان شهریور دست به ماجرا جویی خواهند زد. حملاتی به ایران و حزب الله در دستورکار موساد و سیا قرار می گیرد و در حیطه ۲۰روز جنگ خارجی که از اختیارات رییس جمهور امریکاست مدیریت می گردد!

احتمال اینکه تاسیسات هسته ای ما را هدف قراردهند زیاد است! کشورهای عربی با پشتوانه کاذب رژیم صهیونیستی در ماه های آینده گشت زنی دریایی را در نزدیکی جزایر سه گانه انجام می دهند و خلیج فارس را به سمت تشنج و درگیری می کشانند. همانطور که عربستان،کویت یکی از عاملین اصلی جنگ هشت ساله بودند این بار امارات با تحریک آمریکا و اسراییل امنیت ملی ایران را با چالش روبرو خواهد کرد.

ایران با پذیرش عقب نشینی در اصل به استقبال جنگ و تجزیه رفته اما در صورت مقابله و پاسخ هوشمندانه هزینه کمتری را پرداخت می کند.

اسراییل به دیوار خانه ما آمده است. دزدی که با همسایه شریک می باشد.
در نوشته های بعدی جنگ احتمالی در مهرماه ۹۹ با آمریکا را ترسیم می کنیم.

نگارنده: صادق چگینی

ارسال نظرات
پر بیننده ها