توزیع یکهزار بسته کمک‌های مؤمنانه در شهرکرد

در آستانه ماه محرم یکهزار بسته کمک‌های مؤمنانه در مسجد جامع شهرکرد بسته بندی و بین آسیب دیدگان از کرونا توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۶۸۱۳۰
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مرتضی سجادی عضو هیأت امنای مسجد جامع شهرکرد گفت: در لبیک‌گویی به فرمان امام خامنه‌ای(مدظله العالی) مبنی بر مواسات و کمک مؤمنانه و با مشارکت خیران، یکهزار بسته معیشتی به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان در مسجد جامع شهرکرد تهیه گردید.

وی افزود: بسته های معیشتی آماده شده در این مسجد با هماهنگی کمیته امداد امام(ره) و نیرو‌های بسیج بین افراد بی بضاعت و آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.

سجادی خاطرنشان کرد: این بسته‌ها شامل برنج، گوشت قرمز، مرغ، روغن مایع، ماکارونی و حبوبات است و تا پایان ماه صفر هم یکهزار بسته سبد کالایی تهیه و به دست مستمندان خواهد رسید.

گفتنی است؛ نهضت سراسری کمک مؤمنانه در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری برای حمایت از خانواده های آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا از دهه امامت و ولایت آغاز شده و دومین مرحله آن همزمان با دهه اول محرم برگزار می گردد و سومین مرحله این رزمایش در پایان ماه صفر اجرا خواهد شد.

شایان ذکر است؛ هیئت رزمندگان اسلام استان، پایگاه مقاومت بسیج مسجد جامع و هیئت امنا و خیران این مسجد تاکنون کمک های بسیار زیادی در قالب بسته های بهداشتی، غذایی و نذر قربانی تهیه و در اختیار خانواده های نیازمند، ایتام و آسیب دیدگان از کرونا قرار داده اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار