رئیس کارگروه بهداشت و درمان مجمع عالی بسیج تربت حیدریه:

نذر سلامت برکاتی عام المنفعه و ماندگار به همراه خواهد داشت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در آستانه فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان از مردم دعوت کرد تا در شرایط خاص کنونی نذورات خود را در حوزه سلامت ادا نمایند.
کد خبر: ۹۲۶۸۱۸۶
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
دکتر حسین ابراهیمی پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ با اشاره به تفاوت عزاداری محرم امسال با سنوات گذشته گفت: برپا داشتن عزای امام حسین (ع) و گرامیداشت این ایام از سنت‌های کهن مردم مسلمان ایران است و امسال نیز هموطنان عزیزمان به بهترین شکل عزای حسینی را با شور و شعور و البته توجه به وضعیت موجود برپا خواهند داشت.
 
وی افزود: با توجه به منویات راهگشای رهبر معظم انقلاب و مراجع عالیقدر، نوع عزاداری امسال متفاوت خواهد بود و موضوع سلامت که در دین مبین اسلام تاکید زیادی به آن شده است به عنوان اولویتی مهم درنظر گرفته شده است و یقینا عزاداری محرم امسال در تاریخ افتخار مردم ایران اسلامی ثبت خواهد شد.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با بیان این که نذورات مردمی در ایام محرم یکی از باشکوه‌ترین جلوه‌های عرض ارادت به امام حسین (ع) است، نذر سلامت را یکی از ماندگارترین انواع وقف برشمرد و عنوان داشت: توسل به درگاه ائمه اطهار (ع) همواره در سختی‌ها گره گشای مشکلات بوده است و در برهه زمانی کنونی که موضوع سلامت به اولویت اصلی جامعه تبدیل شده است.
 
رئیس کارگروه بهداشت مجمع عالی بسیج تربت حیدریه در پایان گفت: نیکوکاران و عزاداران حسینی می‌توانند با اهدای نذورات خود به عنوان نذر سلامت یک حرکت ماندگار و عام المنفعه را به ثبت رسانند و یاری گر مجموعه بهداشت و درمان در ارائه خدمات هرچه بهتر و گسترش سلامت اجتماعی بعنوان محور اساسی توسعه باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها