از سوی سازمان تأمین اجتماعی؛

«علی محمد رفیعی» به عنوان مدیرعامل هلدینگ «هپکو» منصوب شد

«علی محمد رفیعی» به عنوان مدیرعامل مرکزی هلدینگ هپکو و عضو هیئت مدیره این شرکت منصوب و مراسم معارفه وی با حضور مسئولین سازمان تأمین اجتماعی(سهامدار عمده) در محل دفتر مرکزی این شرکت برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۶۸۲۴۴
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ بر اساس اخبار رسیده از شرکت هپکو «علی محمد رفیعی» به عنوان مدیرعامل مرکزی هلدینگ هپکو و عضو هیئت مدیره این شرکت منصوب و مراسم معارفه وی با حضور معاون مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی و مدیرکل امور مجامع و شرکت های این سازمان در محل دفتر مرکزی این شرکت برگزار شد.

رفیعی طی دوره ای ۱۷ ساله از اواخر دهه ی ۶۰ تا زمان اولین واگذاری هپکو به بخش خصوصی مدیرعامل این شرکت بوده است و از وی به عنوان یکی از مدیران تأثیر گذار و مقبول پرسنل در سال های اوج و شکوفایی هپکو یاد می شود، هپکو در این مدت علاوه بر افزایش نوع و تعداد تولیدات در بسیاری از پروزه های داخلی و بین المللی نقش آفرینی موفقی داشته است.

گفتنی است شرکت هپکو اراک و زیر مجموعه های وابسته به آن بعنوان هلدینگ هپکو شناخته می شوند و پیش از این و در حدود یکسال گذشته ابوالفضل روغنی گلپایگانی از سوی سازمان خصوصی سازی به عنوان مدیرعامل دفتر مرکزی هلدینگ هپکو معرفی شده بود که حضورش در این مسئولیت با اما و اگرها و انتقاداتی در رابطه با عدم ثبت امضای وی بعنوان مدیرعامل و رسمیت پیدا نکردن این جایگاه همراه بود، همچنین مدیریت شرکت هپکو اراک طی یکسال گذشته بر عهده جمشید غلامی بوده است.

کارگران هپکو اراک طی ماه های اخیر و با توجه به وضعیت نامطلوب این شرکت همواره خواستار تغییر تیم مدیریتی فعلی به علت ناکارآمدی و عدم پاسخگویی بوده اند و حال با توجه به این تغییرات انتظار دارند دولت، سازمان تأمین اجتماعی با استقرار تیم مدیریتی جدید تمام توان خود را برای احیای هپکو و بازگرداندن این واحد تولیدی به روزهای اوج خود به کار گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات