همزمان با ایام محرم الحرام:

تجلیل از خانواده معظم شهدا در شهر سودجان

جمعی از مسئولین حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه(سلام الله علیها) بخش لاران با خانواده معظم شهدای شهر سودجان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۲۶۸۴۷۸
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جمعی از مسئولین این حوزه با حضور در منزل خانواده معظم شهدای شهر سودجان از مقام شامخ شهیدان "علیرحم طاهری" و "علی حیدری" تجلیل کردند.

در این دیدار، فرمانده حوزه مقاومت حضرت خدیجه(سلام الله علیها ) سورشجان با بیان اینکه سرکشی از خانواده های معظم شهدا یک وظیفه همگانی است، هدف از این دیدار را گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از خانواده های ایشان بیان کرد.

فرمانده حوزه مقاومت حضرت خدیجه(سلام الله علیها) سورشجان افزود: ارج نهادن به خانواده شهدا باید سرلوحه کار تمام مسئولان و مردم قرار بگیرد.

وی، تأکید کرد: همه ما وظیفه داریم در راستای پاسداشت خون شهیدان در دفاع از میهن، یار و مددکار خانواده آنان باشیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه سلام الله علیها، گفت: صبر و شکیبایی خانواده معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است که در برابر توطئه دشمنان علیه این کشور ایستادگی کرده و در تداوم خون مطهر شهدا از آرمان‌های نظام اسلامی و رهبری دفاع کرده‌اند.

گفتنی است شهیدان"علیرحم طاهری" و "علی حیدری" که متولد شهر سودجان از توابع بخش لاران هستند، پس از رشادت آفرینی در دوران 8 سال دفاع مقدس، به فوز عظیم شهادت نائل آمدند.

ارسال نظرات