حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان(عج) ادارات کل در زاهدان انجام شد:

تقدیر سازمان بسیج کارمندان از مدیر و پرسنل پست بانک سیستان و بلوچستان

سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان از فعالیت‌های چشم گیر پرسنل پست بانک استان در زمینه کمک‌های مؤمنانه و اقدامات صورت گرفته در موج دوم ایران همدل و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۲۶۸۴۹۶
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان،  فرمانده حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان(عج) ادارات کل  در راستای سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی و آغاز ماه محرم الحرام که با رعایت  پروتکل‌های بهداشتی  و فاطله گذاری اجتماعی در دفتر مدیریت شعب پست بانک استان انجام شد، با محمد ابراهیم محمدی، مدیر شعب استان و جمعی از همکاران پست بانک دیدار کرد.

سرهنگ نکویی در این نشست از فعالیت‌های چشم گیر پرسنل پست بانک استان در زمینه کمک‌های مؤمنانه و اقدامات صورت گرفته در موج دوم ایران همدل و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب قدردانی نمودند.

فرمانده حوزه ادارات کل با اشاره به کمک‌های پرسنل پست بانک استان به سیل زدگان استان(به ارزش یک میلیارد ریال)، افزود: تلاش برای ایجاد اشتغال پایدار و حمایت از کسب کار‌های کوچک جهت حفظ استقلال مالی خانوارها، تهیه بسته‌های غذایی، در مناطق محروم استان و تلاش مدیران و پرسنل پست بانک استان را در ترویج و تسری فرهنگ همدلی ارزشمند است.

طی این نشست فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارت صاحب الزمان، از دو نفر از پرسنل خانم و آقای پست بانک الگو در زمینه حفظ حجاب و عفاف اسلامی، با اهدای لوح، تجلیل کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار