رئیس کمیته امداد گلوگاه در گفت و گو با بسیج خبر داد

اجرای طرح مفتاح الجنه در گلوگاه

در راستای اجرای طرح مفتاح الجنه تا کنون از ۱۳ خانواده تحت پوشش کمیته امداد در گلوگاه بازدید و از نزدیک مسائل و مشکلات مالی و فرهنگی خانواده ها رسیدگی شد.  
کد خبر: ۹۲۶۸۵۰۷
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، رئیس و مسئول فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان در منازل مددجویان حضور یافتند و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفتند و با کمک‌های مادی و معنوی نسبت به حل مشکلات اقدام کنند.
 
محمدرضا یعقوبی درگفت و گو با خبرنگار بسیج در گلوگاه با بیان اینکه اجرای این طرح در ایام شیوع کرونا، موجب ایجاد روحیه همدلی و عزم عمومی برای رفع آلام خانواده‌های نیازمند می‌شود، گفت: همراهی خیرین در این بازدید‌ها جهت رفع نیاز‌های مادی، راهنمایی در خصوص امور تحصیلی دانش آموز، رفع مشکلات اشتغال و رفع مشکلات عمرانی خانواده مددجویان از اثرات مثبت این بازدید‌ها بوده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان گلوگاه  با اشاره به اینکه توانمندی مددجویان مهم‌ترین اولویت کمیته امداد است، بیان کرد: قرار است با حضور خیرین فرهنگی از ۳۰ خانواده دارای محصل و دانشجو در قالب طرح مفتاح الجنه تا پایان مرداد ماه بازدید شود و خیرین در بخش‌های فرهنگی و تحصیلی نیزبه مدد جویان کمک کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها