پیام تبریک فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به مناسبت فرارسیدن روز پزشک

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با صدور پیامی فرارسیدن اول شهریورماه، روز پزشک را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۲۶۸۶۱۹
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار سید صادق حسینی با صدور پیامی فرارسیدن اول شهریورماه، روز پزشک را تبریک گفت.

متن کامل این پیام بدین شرح است:

پزشکی حرفه‌ای مقدس برخاسته از فطرت پاک انسان‌هایی، چون بوعلی سینا، حکیم و طبیب حاذق و نامدار ایرانی است.

حضور حماسی جامعه پزشکی ایران اسلامی، در سال‌های دفاع مقدس و تقدیم شهیدان والامقامی، چون دکتر رهنمون، دکتر رضا احمدی و سایر شهیدان فضای جامعه پزشکی کشور را عزت و آبرو بخشیده است.

امسال این روز را در حالی گرامی می‌داریم که در گذر ماه‌های اخیر، جامعه پزشکی کشور همگام با تمامی خانواده مدافعان سلامت کشور، با بحرانی همه گیر مواجه بوده و با آمادگی حداکثری در مقابله با پدیده شوم ویروس کرونا، کوشش گسترده‌ای را در تسری بهداشت و درمان برای آحاد جامعه به کار بسته تا همچون همیشه پیام آور سلامت در اقصی نقاط مرز پرگهر ایران اسلامی باشند و در این ایام، با تعبیری بی نظیر از مفهوم عشق به انسانیت، ایثار و شرافت حرفه ای، به نحو مسوولانه‌ای در این عرصه ایفای نقش کردند.

بی‌تردید یاد آنان همواره هم آوایی پزشکان و پیراپزشکان را در زمزمه سرود بلند ایستادگی، آرمان‌خواهی و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی، همگام با امت صبور ایران اسلامی استمرار خواهد بخشید.

اینجانب به رسم ادب و قدرشناسی، یکم شهریور ماه، زاد روز حکیم فرزانه و افتخار پزشکی ایران زمین؛ شیخ الرئیس ابوعلی سینا که به نیکی روز پزشک نام نهاده شده را گرامی می‌دارم و تلاش پزشکان گرانقدر به ویژه مدافعان سلامت که جلوه‌هایی جدید از ایثار در عرصه پزشکی را در این روز‌ها آفریدند صمیمانه تبریک و ارج می‌نهم.

سرتیپ دوم پاسدار سید صادق حسینی

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات