دو کوهنورد تهرانی حادثه دیده در منطقه «تمندر» نجات یافتند

مدیرعامل جعیت هلال احمر لرستان گفت: با تلاش ۶ ساعته تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر الیگودرز وعوامل امدادی پایگاه امداد و نجات بین شهری چمن سلطان دو کوهنورد گرفتار در تمندر نجات یافتند.
کد خبر: ۹۲۶۸۶۸۶
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، صارم رضایی با اعلام این خبر گفت: با تلاش ۶ ساعته تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر الیگودرز وعوامل امدادی پایگاه امداد ونجات بین شهری چمن سلطان دو کوهنورد گرفتار در تمندر نجات یافتند.

وی افزود: امروز دو کوهنورد تهرانی بدلیل عدم آشنایی با منطقه در تمندر دچار حادثه شدند که یکی از ناحیه مچ پا دچار در رفتگی ودیگری دچار گرمازدگی وافت فشار شده بود و بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر الیگودرز به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جعیت هلال احمر لرستان گفت: با توجه به مشکلی که برای بالگرد اورژانس هوایی پیش آمد امدادگران دو کوهنورد حادثه دیده را به پایین قله و سپس بوسیله آمبولانس جمعیت  به بیمارستان  الیگودرز منتقل داده شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در فصول مختلف سال با توجه به هوای مطلوب و طبیعت بکر و زیبای شهرستان الیگودرز گردشگران زیادی به این شهرستان سفر می کنند و همین باعث می‌شود سالانه شاهد چنین اتفاقاتی باشیم لذا از همه گردشگران و کوهنوردان تقاضا داریم نکات ایمنی و مسائل مربوط به کوهپیمایی را رعایت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار