نماینده مردم آبادان:

امارات در حد و قواره‌ای نیست که بخواهد در منطقه خاورمیانه نقش ایفا کند

یک نماینده مردم در مجلس گفت: اماراتی‌ها متصور شدند که اگر روابط خود را با رژیم صهیونیستی آشکار سازند می‌توانند در منطقه نقش ایفا کنند.
کد خبر: ۹۲۶۸۷۴۲
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد مولوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به عادی‌سازی روابط امارات با اسرائیل اشاره کرد و گفت: حاکمان امارات با این اقدام خود سرنوشت ننگینی را برای کشورشان رقم خواهند زد.

وی در ادامه افزود: روابط امارات و برخی دیگر از کشورهای عربی از سالیان گذشته تا به امروز با رژیم صهیونیستی برقرار بوده، اما این اقدام اخیر امارات متحده عربی روابط پنهانی خود را با این رژیم آشکارا ساخت تا به زعم خود بتواند در مقابل محور مقاومت بایستد.

این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: اماراتی‌ها با این کار خود می‌خواستند بگویند که ما هم می‌توانیم در معادلات سیاسی منطقه نقش ایفا کنیم، اما اتفاقا حکام امارات باید متوجه شده باشند که در حد و قواره‌ای نیستند که بخواهند در مراودات و معادلات منطقه‌ای نقش بازی کنند.

نماینده مردم آبادان تصریح کرد: تجربه نشان داده که هر کشوری روابط خود را با رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی برقرار کرده سرنوشت تلخی در انتظار آنها خواهد بود؛ بنابراین حکام امارات باید بدانند که سرنوشت صدام، قذافی و ... در انتظارشان خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار