خبرهای داغ:
جلسه اردوی گزارش گیری بسیج در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فاروج برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۶۸۷۶۹
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۵:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، در ابتدای این جلسه که در محل دفتر فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فاروج برگزار شد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فاروج ضمن خوش آمد گویی به معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) و هیات همراه کار در بسیج و سپاه را عبادت دانست.

 محمد مهدی شفیع آبادی در ادامه عنوان نمود: سپاه و پایگاه های مقاومت بسیج  شهرستان فاروج آماده  پاسخ گویی به عملکرد برنامه های ابلاغی و پیامد محور  بوده و در هر جا که نیاز به ارائه خدمت رسانی به  مناطق محروم  باشد  بدون  هیچ گونه چشم داشت و خالصانه  از انجام تکلیف شانه خالی نمی کنند. 

در ادامه جلسه معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) گفت: تمامی پاسداران و بسیجیان باید قدر لحضات خدمت در سپاه و بسیج را بدانند و مطمئن باشند که فداکاری و از خود گذشتگی  آنان بر کسی پوشیده نبوده و انشااله اجر معنوی آن را نیز دریافت خواهند نمود.

 حسین اکبری در ادامه به تشریح نحوه اجرای برنامه ها در سپاه و بسیج در سال 1399 پرداخت و اضافه نمود با توجه به اینکه برنامه های بسیج در سال1399 پیامد محور شده است دست پایگاه ها و حوزه های مقاومت در اجرای برنامه های خلاقانه باز شده است و پیامد های مثبت آن در آینده ای نزدیک قابل لمس خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها