مسئول سازمان بسیج کارمندان استان سمنان بیان کرد

مهمترین و اصلی ترین دغدغه مجموعه بسیج ادارات تربیت کارمندان تراز انقلاب

مرتضی دهرویه مسئول سازمان بسیج کارمندان استان سمنان با عباس گلرو نماینده انتخابیه حوزه سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۲۶۸۸۰۲
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲

 به گزارش بسیج کارمندان خبرگزاری بسیج از سمنان، مرتضی دهرویه مسئول سازمان بسیج کارمندان استان سمنان با عباس گلرو نماینده انتخابیه حوزه سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار که جمعی از فرمانده هان پایگاه مقاومت بسیج در دستگاه های اجرایی نیز حضور داشتند مرتضی دهرویه در خصوص فعالیت های بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان گفت: بسیج ادارت و کارمندان استان در مدت اخیر در حوزه های مختلف با یک نگاه تحولی توانسته اقدامات مفیدی را به خصوص در مباحث معیشتی و اقتصادی رقم بزند.
وی ادامه داد: مهمترین و اصلی ترین دغدغه مجموعه بسیج ادارات با توجه به فرمایشات چند ساله مقام معظم رهبری تربیت کارمندان تراز انقلاب در دستگاه های اجرایی می باشد. یکی از ویژگی مهم کارمند هم تراز انقلاب نگاه و فعالیت جهادی می باشد که به حمدالله این موضوع تا حد امکان در بسیاری از دستگاه های اجرایی استان قابل لمس می باشد.
مسئول سازمان بسیج کارمندان استان سمنان در خصوص برگزاری میزهای خدمت جهادی به صورت تخصصی در حوزه های مختلف نیز خاطر نشان کرد : با توجه به شناسایی ظرفیت سایر دستگاه های اجرایی و همچنین دسته بندی مشکلات موجود در برخی از واحدهای صنعتی با توجه به شعار سال یعنی جهش تولید با برگزاری میز های خدمت تخصصی در برخی از واحد مانع از توقف چرخه تولید در استان شده ایم و با همکاری سایر دستگاه های اجرایی پورسه های اداری چندین ماهه را در کوتاه ترین زمان ممکن گاها در همان میز خدمت در جهت افزایش تولید و اشتغال بر طرف نموده ایم.
وی همچنین ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و شناسایی ظرفیت های دستگاه های اجرایی در استان سعی کرده ایم از ظرفیت سایر دستگاه های اجرایی در استان در جهت حل مشکلات مردم به خصوص در محله های کم برخوردار و محله های برنامه ریزی شده در قالب محله های اسلامی نیز استفاده نمائیم.
مرتضی دهرویه در خصوص سودجویی برخی از مدیران در استان نیز یادآور شد: برخی از مدیران دستگاه های اجرایی در سنوات گذشته استان را به عنوان پله ترقی خود می دانسته و متاسفانه این نگاه و رفتار باعث عقب افتادگی استان در زمینه های مختلف گردیده است.
وی همچنین از اعلام آمادگی سازمان بسیج کارمندان در جهت حل مشکلات مردم نیز عنوان کرد: سازمان بسیج کارمندان استان سمنان با توجه به ظرفیت های خود همچون گذشته این آمادگی را دارد که در کنار نماینده محترم مجلس به صورت ویژه و منسجم در قالب میز های خدمت جهادی در حوزه های مختلف با حضور مدیران ارشد در جهت حل معضلات و مشکلات مردم گام بردارد.
در ادامه این دیدار عباس گلرو نماینده حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از حضور فرمانده هان پایگاه های دستگاه های اجرایی در خانه ملت عنوان کرد: ما باید با کمک، همیاری و همکاری همباری از مشکلات جامعه را به دوش بکشیم و در جهت بر طرف نمودن مشکلات برنامه ریزی نمائیم و با این اقدامات و برنامه ریزی هاست که می توانیم مردم را از برخی از سختی های به وجود آمده در حوزه های مختلف نجات دهیم.
عباس گلرو همچنین در خصوص بیانیه دوم گام انقلاب نیز خاطر نشان کرد: ما باید بیانیه گام دوم انقلاب را خط مشی خود قرار دهیم و در این مسیر حرکت کنیم چرا که عمل به رهنمودها و پیام های مقام معظم رهبری در همه حال گره گشای بسیاری از مشکلات جامعه بود و سرپیچی از فرماین نیز در برهه های مختلف باعث عقب افتادگی در کشور نیز گردیده است.
نماینده حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی همچنین از همکاری سایر دستگاه های اجرایی در استان به خصوص در حوزه انتخابیه در جهت حل معضلات و مشکلات مردم نیز خاطر نشان ساخت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ایشان مجلس فعلی را انقلابی برشمردند و این فرمایشات مطمئننا مسئولیت نمایندگان محترم را بیشتر خواهد نمود چرا که همه چشم ها به این مجلس خیره شده است در جهت حل مشکلات و معضلات جامعه و ما باید با همه توان مشکلات موجود را در جهت آسایش مردم برطرف نمائیم.
وی همچنین در خصوص طنین انداز شدن تفکر بسیجی در جهت حل مشکلات مردم نیز یادآور شد: در مسیر حل مشکلات مردم مطمئئنا محترم تر از بسیج و در مقابل درد و دل ها هیچ کس محترم تر ازبسیج وجود ندارد. ما باید از ظرفیت جمع حاضر در قالب کار گروه های تخصصی و به عنوان فرمانده هان گروه های عملیاتی در مبارزه با مشکلات موجود جامعه استفاده نمائیم.
در این دیدار جمعی از مدیران و فرمانده هان پایگاه های مختلف دستگاه های اجرایی در شهرستان حضور داششتند و مشکلات و معضلات دستگاه های مربوطه را مطرح کردند.

ارسال نظرات