خبرهای داغ:
سید مرتضی علوی
حجت الاسلام و المسلمین حسینی صدر:

طرح صالحین از بهترین برنامه های ارزشی بسیج است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: یكی از بهترین برنامه های فرهنگی و ارزشی بسیج، اجرای طرح صالحین بوده است.
کد خبر: ۹۲۶۸۸۰۳
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام ) استان چهارمحال و بختیاری در جمع سر مربیان  صالحین و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج شهرستان سامان، گفت : حلقه های مختلف صالحین باعث قوام در کیفیت آموزش های بسیج است و به طرح شجره طیبه کمک می کند.

حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر افزود: تشكیل حلقه‌های صالحین موجب افزایش آگاهی جوانان در مقابل جنگ نرم شده و این قشر را در مسیر پیروی از ولایت فقیه و حفظ آرمان های انقلاب قرارمی دهد؛ لذا حلقه‌های صالحین با هدف تقویت معرفت فردی و علمی به همراه بصیرت بخشی و گسترش فرهنگ قرآنی تشكیل شده است.

وی خاطر نشان کرد: افراد به منظور بالا بردن سطح آگاهی علمی و در راستای ارتقای بصیرت دینی در این محافل شركت می كنند، تا بتوانند در مسیر ولایتمداری گام های موثری بردارند.

حسینی صدر تصریح کرد: حلقه‌های تربیتی شجره صالحین از بهترین شبکه‌ها برای پیاده‌سازی اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است. این ظرفیت عظیم و مقتدر بسیج جلوه‌ای از تلاش‌های امام راحل(ره) بود که برای ترویج دین خداوند متعال و زمینه‌سازی برای ظهور حضرت حجت ایجاد شد و همچنین شبکه‌های ارتباطی حلقه‌های صالحین فرصت بی‌نظیری در راستای ترویج تقوا و حس مسئولیت پذیری بین آحاد ملت است که باید غنیمت شمرده شود.

حجت الاسلام حسینی صدر عنوان کرد: یكی از بهترین برنامه های فرهنگی و ارزشی بسیج، اجرای طرح صالحین بوده است. در طرح صالحین به نیازهای مختلف  مردم و بسیجیان بر اساس مقتضیات زمان پاسخ داده می شود.

وی گفت: اگر نیروهای بسیجی به سلاح علم و نیاز روز در زمینه های مختلف مجهز شوند، دشمن و دنیای استكباری به اهدافش نمی رسد، لذا باید خروجی طرح مهم شجره طیبه صالحین در سطح سپاه و بین مردم افزایش بینش و بصیرت باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار