پیام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان انار به مناسبت هفته دولت

تاریخ درس عبرتی است برای دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که استکبار جهانی هیچ وقت قابل اعتماد نبوده و نیست
کد خبر: ۹۲۶۸۸۱۰
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اناربه مناسبت هفته دولت پیام تبریکی برای همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد ایران اسلامی   صادر نمود.
متن این پیام به شرح زیر می‌باشد.


بسم الله الرحمن الرحیم

هشتم شهریورماه سال 1360 یادآور شهادت شهیدان رجایی و باهنر ، رئیس جمهور و نخست وزیر ایران اسلامی است که به دست عمال استکبار جهانی به خاک و خون کشیده شدند . تاریخ انقلاب اسلا می ایران پراست از اقدامات کور و ناجوانمردانه توسط منافقین و معاندین نظام به سرکردکی استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار ، این تاریخ درس عبرتی است برای دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که استکبار جهانی هیچ وقت قابل اعتماد نبوده و نیست چه در زمان مصدق و ملی شدن صنعت نفت که منتهی به کودتای 28 مرداد سال 1332 شد و چه این زمان که منتهی به خروج یک طرفه آمریکا از برجام شد . دولت شهیدان رجایی و باهنر نمونه یک دولت انقلابی ، جهادی و مردمی و با صداقت است که باتوجه به عمر کوتاه اما خدمات گسترده هیچگاه از خاطره ملت مسلمان ایران محو نخواهد شد .

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت  بویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد ایران اسلامی به ویژه شهرستان انار تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیتاالله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی ) و ادامه راه این شهیدان والامقام ازدرگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 

ارسال نظرات