خبرهای داغ:
عرشیان ، از آغاز چهارمین مرحله توزیع مواد ضدعفونی کننده و اقلام بهداشتی به جایگاه های سی ان جی در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۸۸۱۱
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین اظهار کرد: با توجه به این که روزانه حدود 15 هزار خودرو در جایگاه های سی ان جی سازمان تاکسیرانی سوختگیری می کنند، به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، چهارمین مرحله توزیع مواد ضدعفونی کننده و اقلام بهداشتی به جایگاه های سی ان جی سازمان تاکسیرانی آغاز شد.

وی ادامه داد: بر همین اساس، در هر جایگاه سی ان جی 60 لیتر مایع ضدعفونی کننده و 5 جفت دستکش طبی و 5 عدد ماسک برای هر متصدی سوختگیری (اپراتورها) توزیع شد.

عرشیان خاطرنشان کرد: با توجه به این که مواد ضدعفونی کننده و اقلام بهداشتی شامل: ماسک، دستکش و اسپری ضدعفونی کننده نانو به طور مداوم توسط سازمان تاکسیرانی در اختیار متصدیان (اپراتورهای) جایگاه های سی ان جی قرار داده می شود، سوختگیری در جایگاه ها فقط از طریق اپراتورها انجام می شود و شهروندان مجاز به دست زدن به نازل ها و تجهیزات جایگاه ها نیستند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، پرداخت هزینه سوخت فقط از طریق کارت بانکی صورت می گیرد و دریافت وجه نقد در جایگاه ها به طور کامل ممنوع می باشد که این موضوع مورد استقبال شهروندان و رانندگان تاکسی قرار گرفته است.

عرشیان در خاتمه افزود: سازمان تاکسیرانی دارای 8 جایگاه سی ان جی در سطح شهر است که نقش مهمی در تامین سوخت پاک و ارزان قیمت تاکسی ها و خودروها دارد.

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها