فرمانده سپاه روح الله با حضور در دفتر خبرگزاری بسیج استان مطرح کرد:

رسالت خبرگزاری بسیج مطالبه گری و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی

سردار محسن کریمی گفت:یکدلی، انسجام و وحدت در رسانه‌های استان مرکزی امری ضروری بوده و می‌تواند پیامد مطلوبی در جهت جریان سازی و مطالبه گری در جامعه بر عهده داشته باشد
کد خبر: ۹۲۶۸۸۵۸
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی باحضور دفتر خبرگزاری بسیج استان  از بخش‌های مختلف این رسانه بازدید کرد و در جریان روند فعالیت این خبرگزاری بسیج قرار گرفت.

سردار کریمی از بخش‌های خبری این مجموعه بازدید و در گفت‌وگو با خبرنگاران و تحریریه این خبرگزاری در استان در جریان امور مربوط به اطلاع‌رسانی خبرگزاری بسیج در استان مرکزی قرار گرفت.

فرمانده سپاه روح الله بااشاره فعالیت های گسترده مجوعه سپاه و بسیج در استان مرکزی گفت: بسيج مستضعفین مجموعه اي متشكل از افراد مومن و ولایی و متخصص است كه خدمت کردن و تکلیف مداری در راستای اهداف انقلاب اسلامی  را در رأس برنامه هاي خود مي دانند و موفقیت و رشد  نظام اسلامي به ارتقاء و توسعه فعاليت هاي بسيج و انعكاس تفكر و روحيه بسيجي در جامعه بستگي دارد. 

وی  افزود: سپاه و بسیج در همه  عرصه هایی که مطابق قانون اساسی و فرامین مقام معظم رهبری معین نمایند ایفای ماموریت می نماید و این مهم با کمک های صورت گرفته به دولت و تعامل و هم افزایی با دستگاه های اجرایی صورت خواهد پذیرفت.

سردار کریمی نقش و جایگاه خبرگزاری بسیج در استان مرکزی را مهم برشمرد و گفت: تبیین سازی و تحلیل درست و واقعی از مسائل وظیفه این رسانه انقلابی را سنگین تر می کند و این مهم نیاز به دمیدن روحیه انقلابی و جهادی دارد.

فرمانده سپاه روح الله  تاکید کرد: امروز باید از جایگاه و نقش  رسانه برای دفاع از انقلاب اسلامی ، و صیانت از ارزش‌ها استفاده کرد چراکه دشمنان قسم خورده در همه حوزه ها به ویژه جنگ رسانه ای در کمین هستند.

وی انقلابی بودن را یکی دیگر از خصیصه های مهم خبرگزاری بسیج برشمرد و گفت:از ویژگی های یک  رسانه انقلاب اسلامی جناحی و حزبی نبودن است که اگر این اتفاق بیفتد، آن رسانه دیگر نمی تواند حق را به نحو مطلوب بیان کند .

سردار کریمی در پایان خاطرنشان کرد: باید تلاش کرد در کنار کار جهادی و انقلابی زمینه رشد و پرورش جوانان مومن وانقلابی را انجام داد.

گفتنی است دفتر جدید خبرگزاری بسیج استان مرکزی مردادماه امسال به مناسبت روزخبرنگار افتتاح گردید ، در این بازدید حجت الاسلام عبدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله، سرهنگ شهرجردی معاون روابط عمومی ، سرهنگ ربیعی مسئول سازمان بسیج رسانه ،  فرمانده سپاه روح الله را همراهی کردند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار