مدیر عامل شرکت توانیر مطرح کرد:

لزوم ترویج فرهنگ صرفه جویی جهت مصرف بهینه / توسعه زیرساخت های صنعت برق یکی از اقدامات خوب در استان مرکزی

محمدحسن متولی زاده گفت: لزوم فرهنگ صرفه جویی و استفاده بهینه از نیروی برق امری ضروری است که می تواند از ساخت نیروگاه های برق باهزینه های زیاد جلوگیری کند.
کد خبر: ۹۲۶۸۹۴۷
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ محمدحسن متولی زاده مدیرعامل شرکت توانیر در آئین افتتاح چند پروژه صنعت برق استان گفت: علی رغم ایجاد ساز و کارهای پیش بینی شده در تابستان سال جاری خوشبختانه دوران پیک سپری شده را باموفقیت گذراندیم

مدیرعامل توانیر ادامه داد: یکی از اقدامات خوب در استان مرکزی توسعه زیرساخت ها بوده که می تواند از هرتقاضایی جهت توسعه زیرساخت ها استقبال کرد.

متولی‌زاده عنوان کرد:به ازای هر درجه افزایش دمای هوا یک هزار و 500 مگاوات مصرف برق افزایش میابد علاوه‌بر امسال یک هزار مگاوات مصرف در صنعت برق افزایش یافت و حدود یک میلیون مشترک جدید به مشترکان اضافه و 5/2 درصد شاهد رشد مصرف بودیم.

وی تصریح کرد: علی رغم رشد 5درصدی برق در سال گذشته امسال توانستیم با همکاری صنایع ،کشاورزان و مشترکین دیگر شاهد این درصد رشد را 4درصد کاهش دادهو یک درصد برسانیم.

مدیرعامل توانیر بیان کرد: لزوم فرهنگ صرفه جویی و استفاده بهینه از نیروی برق امری ضروری است که می تواند از ساخت نیروگاه های برق باهزینه های زیاد جلوگیری کند.

متولی‌زاده گفت: یکی از مشکلات مهم شرکت توزیع برق در استان مرکزی حوزه شهرستان زرندیه است که بااحداث یک پست برق 400 کیلو وات برطرف می شود که عملیات اجرایی آن در اسرع وقت انجا خواهدشد

در این افتتاحییه یک  نیروگاه ۲۰ مگاواتی در شهرک صنعتی ساوه، پست برق «شهر شهباز شازند»، پست برق  دودهک دلیجان و پست سیار زاویه زرندیه با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۶۰ میلیارد ریال بهره‌برداری شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات