خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه در گفت و گو با بسیج:

مردم شعور حسینی خود را با رعایت بهداشت به دنیا نشان خواهند داد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه اظهارداشت: شعور حسینی ملت ما بر شور حسینی آن ها غالب است و با رعایت دستورهای بهداشتی و عمل به منویات رهبری، عزاداری محرم را بگونه ای دیگر اجرا کرده و دنیا را از ارادت خود به امام حسین(ع) مبهوت خواهند کرد.
کد خبر: ۹۲۶۹۰۲۰
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴

حجت الاسلام حسن امیرنژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، انقلاب اسلامی را انقلابی بر اساس مکتب عاشورا دانست و گفت: پیروی از مکتب سرخ امام حسین(ع) بزرگترین افتخار ماست.

وی حسینی بودن، حسینی ماندن و حسینی از دنیا رفتن را آمال و آرزوی هر ایرانی عنوان و بیان کرد: شعار «هیهات من الذله» شعار اصلی ملت ماست، شعاری که ما را زیر بیرق سرخ امام حسین(ع) جمع کرده و از وابستگی و تسلیم در برابر بیگانگان نجات می دهد.

حجت الاسلام امیرنزاد با اظهار اندوه از فقدان نعمت وجودی سردار سلیمانی در ماه محرم امسال، راه و هدف ایشان را راه مقاومت، ایستادگی، صبر و ایثار دانست و بیان داشت: این راه، راهیست که امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) ترسیم کرده اند و تا ابد استمرار خواهد یافت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه افزود: ما با عشق حسین(ع) زنده ایم و درس ایثار، آزادگی، شجاعت و استقامت را از او آموخته ایم، راه و هدف ما همان راه و هدف اوست و تا تشکیل حکومت جهانی حضرت ولی عصر(عج) از پای نخواهیم نشست.

   وی با اشاره به مشکلاتی که ویروس کرونا برای مردم جهان و کشورمان بوجود آورده است، یادآور شد: این ملت، عشق شور و شعور حسینی دارد و امثال چنین بیماری ها و مشکلاتی نمی تواند آن ها را از برپایی مراسم های عزای حسینی مانع شود و شعور حسینی ملت ما بر شور حسینی آن ها غالب است و با رعایت پروتکل های بهداشتی و عمل به منویات رهبری، این عزاداری ها را بگونه ای دیگر اجرا کرده و دنیا را از ارادت خود به امام حسین(ع) مبهوت خواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار