کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با بسیج؛

ملت امام حسین مقابل فساد یزیدیان می ایستد

کارشناس مسائل سیاسی گفت: ما ملت امام حسينيم؛ يعنی ما اين افتخار را داريم که بخشی از تاريخ عاشورايی باشيم .
کد خبر: ۹۲۶۹۰۸۶
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مرداد ماه سال 1397 در يادواره عمليات رمضان در همدان؛ سپهبد شهيد، سردار حاج قاسم سليماني در سخنراني خود جمله اي را بيان نمود (ما ملت امام حسینیم)، که اين روزها در فضاي محرم بيش از پيش قابل تامل است، به همین مناسبت محمد رضا عسکری ارمندی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: ما ملت امام حسينيم؛ يعني ما اين افتخار را داريم که بخشي از تاريخ عاشورايي باشيم.

وی افزود: يکي از بزرگترين ويژگي هاي قيام امام حسين (عليه السلام ) معني کردن فرهنگ ايثار و مقاومت، آزادگي و انسانيت بود، سيد الشهداء امام حسين (عليه السلام)، پس از خود فرهنگ حسيني و فرهنگ عاشورايي را براي ثبت در تاريخ بجا گذاشت تا حق جوياني که در لابه لاي برگه هاي تاريخ به دنبال حق هستند خود آن را بيابند.

عسکری ارمندی گفت: 14 قرن بعد سردار ايراني شهيد حاج قاسم سليماني جمله ی " ما ملت امام حسينيم " را بيان نموند، جمله اي که اگر به آن فکر کنيم فلسفه بزرگي در پشت خود دارد. فلسفه اي که قطعا از صحرای کربلا و روز تاسوعا و عاشورا می گذرد، صحرايی که شاهد جنايت يزيديان بود، يزيديانی که امروز هم در اين دنيا وجود دارند.
وی ادامه داد: اولين ويژگی ملت امام حسين (عليه السلام)، بصيرت و آگاهی داشتن نسبت به شخصيت امام محبوب است، به عبارتی کسانی که اهل بيت و امامان شيعه را می شناسند قطعا می دانند رسالت معصومين (عليه السلام) چه بود و چگونه جهان آن زمان و جريان حاکم ظالم چطور در برابر حق و حقيقت دست به جنايت زدند و امروز پس از قرن ها اين توانايی را دارند که حق را از باطل بشناسند.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: شهيد سپهبد سليمانی وقتی از ملت امام حسين (عليه السلام) سخن می گويد، يعنی ما اين افتخار را داريم که بخشی از تاريخ عاشورايی باشيم، قرن ها پيش جهان آن روز امام حسين (عليه السلام) را به شهادت رساند تا بساط حق و مقاومت، آزادگی و مردانگی را از بين ببرد و امروز در عصر جديد يک جهان با همان ويژگی در مقابل نظامی ايستاد که صدای ملت های مظلوم جهان است.

عسکری ارمندی در ادامه افزود: بنابراين آن روز که سردار محبوب ايرانی حرف از ملت امام حسين(عليه السلام) زد برای اين بود که اجازه ندهيم بازهم حق و حقيقت از بين برود و دوباره برگه های سياهی در دل تاريخ بماند؛ بلکه ملت امام حسين (عليه السلام) بايد نسبت به آنچه روی می دهد ديد همراه با بصيرت داشته باشد، اگر چه مشکلاتی هست و برخی زالوزادها همگام با يزيديان تيشه بر ريشه انقلاب می زنند اما بايد در مقابلشان ايستاد و مبارزه کرد چون اين نظام حاصل خون شهدايی است که جان دادند اما خاک ندادند، جان دادند تا شرافت و عزت نفس ايرانی حفظ شود.
وی تصریح کرد: ما ملت امام حسينيم چون بيش از 200 هزار شهيد داده ايم تا امروز به راحتی در خيابان ها قدم بزنيم و امنيتی احساس کنيم که در دل اروپا هم نمونه اش وجود ندارد.

عسکری ارمندی با اشاره به اهمیت تبعیت از رهبری، گفت: ملت امام حسين (عليه السلام) پيروی و تبعيت از رهبری خردمند، حضرت امام خامنه اي (مدظله العالی) را بايد در راس امور قرار دهد، تا مسير خود را بشناسد، تا بداند هدف چيست! تا بداند چرا امثال شهيد سليمانی ها عزت انقلاب و اسلام را در از خودگذشتگی ديدند، در حالی که می توانستند قدرتمند يا ثروتمند زندگی کنند؛ اما قدرت را فقط از آن خدا دانستند و ثروت را فقط حاصل اعمال خود می دانستند و اين همان ويژگی کسانی است که خود را بخشی از ملت امام حسين می دانند.

وی افزود: ملت امام حسين (عليه السلام) می دانند، که چرا محور شياطين با تمام وجود برای از بين بردن اين نظام تلاش می کنند، چگونه با تمام ابزارها بر يکی از مقتدرترين حکومت های تاريخ ايران معاصر فشار می آورند تا اين اقتدار را از بين ببرند در حالی که کور خواندند و ملت ايران با درس گرفتن از ماجرای کربلا و هشت سال دفاع مقدس، محور جنايتکار شيطان را می شناسند.

این کارشناس مسایل سیاسی در پایان گفت: ملت امام حسين (عليه السلام) در برابر فسادهای سياسی و اقتصادی برخی زالوزادهای يزيدی مي ايستد و با پيروی از ولی فقيه امام خامنه ای (مدظله العالی)، برای تقديم پرچم نظام اسلامی به حضرت مهدی صاحب الزمان (عج) تلاش مي کند. بدین ترتیب سردار ايرانی سپهبد شهيد حاج قاسم سليمانی چقدر زيبا گفت: "ما ملت امام حسينيم" و آن را در 8 سال جنگ تحميلي و 40 سال با بزرگترين تحريم های تاريخي ثابت کرده ايم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار