فرمانده حوزه شهدای بندر خمیر گفت:بسیج درتحقق آرمانهای اانقلاب به سوی اهداف متعالی در حرکت است .
کد خبر: ۹۲۶۹۲۵۶
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بندر خمیر در این جلسه حجت الاسلام تاج الدینی برخی برنامه ها که نیاز بیشتری به کار کردن دارند را یاد آورشدند و نقاط قوت را مورد تقدیر قراردادند.


وی عنوان کرد:کارها باید تشکیلاتی و منسجم تر صورت پذیرد به گونه ای که مستندات از پایین ترین رده تا بالاترین رده  جمع اوری و ارائه شود.


تاج الدینی یکی دیگر از مهمترین کارها در طرح تحول به میدان آوردن مسوولین محلی خواندند به گونه ای استعدادهای محلات ما از بالقوه به بالفعل تبدیل گردد.


 


 


   سروان استوار فرمانده  حوزه شهدا ضمن تسلیت به مناسبت دهه محرم در این جلسه عنوان کردند ، مسجد به عنوان پایگاهی اسلامی نقش مهمی در تربیت، آموزش و ایجاد نزدیکی بین مسلمانان دارد.

  فرمانده حوزه  شهدا افزود :پایگاهی که همواره در روایات از آن به بزرگی یاد شده است. یکی از رسالت های پیامبر اکرم (ص) پس از دریافت وحی الهی و رسانیدن آن به مردم، ایجاد پایگاهی به نام مسجد بود تا مکانی برای عبادت و ذکر حق تعالی و تشکیل اجتماعات اسلامی و مردمی باشد.


فرمانده حوزه شهدا یادآور شد: از آنجا که بدنه اصلی بسیج را مساجد و محلات تشکیل میدهد، سازمانی تحت عنوان سازمان بسیج مساجد و محلات به تصویب رسید و فعالیتهای خود را رسماً آغاز کرد .

استوار خاطرنشان کرد:عمق بخشی به انقلاب اسلامی و مقابله با جنگ نرم از اهداف کلی تشکیل این سازمان است،این سازمان سیاستهایی هم چون بصیرت افزایی و ترغیب افراد به مشارکت در حماسه سیاسی، جذب حداکثری اعضای بسیج، عمق بخشی و ارتقاء کیفی حلقه های تربیتی صالحین، تعلیم و ترویج سبک زندگی اسلامی و نهادینه سازی آن در بین جامعه، توجه به آموزشهای نظامی  آموزش مقدماتی، آموزشهای گردان عاشورا، بیتالمقدس و...تأثیر جدی بر ناهنجاریها و آسیبهای فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی با توسعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را دنبال می کند.


وی افزود: مساجد امروز به عنوان یک پایگاه فرهنگی نقش مهمی در تبیین ارزشهای اسلامی در جامعه بر عهده دارند و بسیج و مساجد باید با پیوندی استوار و جاودانه، زمینه جذب هر چه بیشتر جوانان بسیجی را در مساجد فراهم کنند.


استوار اشاره نمود:دشمنان کمر به تضعیف انقلاب و اسلام بسته اند، لذا همکاری بانیان مساجد با بسیج و روحانیت موجب معرفی بهتر فرهنگ و معارف اسلام و انقلاب به جامعه میشود بسیج با استفاده از فضای معنوی مسجد و زبان گویا و رسای روحانیون در تحقق آرمانهای انقلاب به سوی اهداف متعالی در حرکت است ومساجد پیوند دهنده حیات دین و جامعه اسلامی است بنابراین باید مورد توجه بیش از پیش قرار گیرند.


فرمانده حوزه شهدا در بخشی دیگر‌ به اهمیت و سواد رسانه ای در فضای مجازی پرداختند که از این راه ارتباطی به خوبی استفاده شود و حضور در فضای‌مجازی و بهره مندی از آن را لازمه کار در این دوره زمانی خواند.

 

ارسال نظرات