جشنواره الگو‌های برتر تدریس در سپاه بوشهر برگزار می‌شود

مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر از برگزاری جشنواره الگو‌های برتر تدریس در این سپاه خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۹۳۴۱
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ محمد بحرانی اظهار کرد: این جشنواره در راستای ارتقا کیفیت آموزش و کشف و توسعه الگو‌ها و روش های خلاقانه و اثربخش تدریس دروس عقیدتی سیاسی به همت معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه بین اساتید و مربیان عقیدتی سیاسی برگزار می شود.
وی تصریح کرد: موضوعات مختلفی از قبیل تدریس در حوزه های عقاید و کلام، اخلاق و تربیت دینی، فقه و احکام، تاریخ اسلام، سیره ائمه معصومین علیهم السلام، علوم قرآن و حدیث، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه برای این جشنواره در نظر گرفته شده است که اساتید و مربیان می توانند در حوزه ای که سابقه فعالیت و تدریس دارند در این جشنواره ثبت نام کنند.
این مقام مسئول شناسایی الگو‌ها و روش های برتر تدریس را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان و خاطرنشان کرد: این جشنواره با هدف بهبود عملکرد اساتید و مربیان، شناسایی استعداد‌های برتر در شبکه اساتید و مربیان، زمینه سازی برای بروز خلاقیت و توانمندسازی علمی و مهارتی مربیان و تبادل تجارب آموزشی بین مربیان در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می شود.
مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی  ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه السلام یادآور شد: این جشنواره بعد از دهه اول محرم در استان برگزار می شود که نفرات برتر این جشنواره در استان، به مرحله کشوری راه پیدا می کنند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات