تجلیل از فرماندهان و کارکنان ممتاز ارتش در لرستان

در مراسمی تعداد ۲۲ نفر از فرماندهان و کارکنان ممتاز ارتش در قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ لرستان تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۲۶۹۳۸۷
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، امروز مراسم تجلیل از فرماندهان ممتاز ارتش در منطقه لرستان با حضور امیر سرتیپ دوم مراد خوش کنار و مسئولین قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ برگزار شد.

در این مراسم امیر سرتیپ دوم مراد خوش کنار فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن ماه محرم اظهار داشت: نیروی زمینی با برخورداری از کارکنان ممتاز و نمونه در صحنه‌های مختلف در هر صورت مؤثر و کارآمد است و هر بار برگ زرینی بر افتخار نیروی زمینی قهرمان افزوده است.

وی گفت: با گذشت ۴۱ سال از طول عمر با برکت جمهوری اسلامی ایران به لطف خداوند و در سایه درایت و تدبیر سلسله مراتب و بهره مندی از کارکنان ممتاز فعل خواستن را صرف کرده و روی پای خود به تعالی و پیشرفت ایستاده و الحمدلله توانسته‌ایم با تحریم‌های ظالمانه علیه ایران اسلامی با اقتدار در تمام زمینه‌ها روز به روز پیشرفت کنیم و در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، نظامی شاهد پیشرفت روز افزون در تمام نیروهای ارتش باشیم.

امیر خوشکنار افزود: ما از نظر دفاعی در جهان ممتاز است و در تأمین امنیت پایدار نظام جمهوری اسلامی دست آورده‌ای بسیار خوبی داشته‌ایم که همه اینها ناشی از زحمات نیروهای کارآمد و ممتاز در ارتش است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ لرستان گفت: کارکنان نزاجا در بحث سیل، زلزله و مبارزه با ویروس منحوس کرونا تلاش‌های بسیار خوبی از خود نشان داده‌اند که همگان بر این امر اذعان دارند.

براساس این گزارش، در پایان مراسم از ۲۲ نفر از فرماندهان و کارکنان ممتاز ارتش در زمینه‌های مختلف نظامی با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد.

ارسال نظرات