نماینده مردم خلیل آباد:

آموزش و پرورش و صمت می توانند کشور را تغییر دهند

حجت الاسلام نیک بین با بیان اینکه بنده قائل به این هستم که وزارت صمت باید یک وزارت سمت و سو دهنده باشد، گفت: وزارت آموزش و پرورش و وزارت صمت وزراتخانه‌هایی هستند که می‌توانند کشور را تغییر دهند.
کد خبر: ۹۲۶۹۴۷۵
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۴
به گزارش خبرنگار بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام جواد نیک بین، نماینده مردم خلیل آباد، کاشمر و بردسکن در مجلس شورای اسلامی، پیش از ظهر امروز در نشست تنظیم بازار شهرستان خلیل آباد که در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: بنده قائل به این هستم که وزارت صمت باید یک وزارت سمت و سو دهنده باشد و تمام کار‌های کشور در دست این وزارت خانه است.

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: وزارت آموزش و پرورش که نیروی انسانی کشور را تامین می‌کند و وزارت صمت که تمامی منابع زمینی و زیرزمینی کشور در اختیار آن است وزراتخانه‌هایی هستند که می‌توانند کشور را تغییر دهند.

نماینده مردم خلیل آباد با بیان اینکه نشست‌هایی با حضور معاونان حوزه‌های مختلف وزارت صنعت، معدن و تجارت در تهران برگزار و مصوبات خوبی برای منطقه ترشیز داشته است، تصریح کرد: تواقع ما این است که ستاد تسهیل شایسته سالاری داشته باشد و شهرستان‌های کاشمر، خلیل آباد، بردسکن و کوهسرخ شایستگی‌های خاصی دارد که باید دیده شود.

وی با اشاره به اینکه مجوزات و پیش مجوزات در حوزه ستاد تسهیل برای منطقه ترشیز باید سریعتر صادر شود، اذعان کرد: سوق دادن سرمایه گذاران به سمت منطقه ترشیز باید در دستور کار اداره کل صمت خراسان رضوی قرار گیرد.

توزیع بالغ بر ۱۹۸ تن اقلام ضروری تنظیم بازار در خلیل آباد

مجید مسرور، رئیس صنعت، معدن و تجارت خلیل آباد در این نشست اظهار داشت: بالغ بر ۲ هزار واحد صنفی با ۷ اتحادیه در شهرستان خلیل آباد وجود دارد که اکثر این واحد‌های صنفی در ایام کرونا به لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی خوش درخشیدند.

وی با بیان اینکه واحد‌های صنفی متضرر از کرونا در سطح شهرستان شناسایی شد، خاطرنشان کرد: بانک ها، صندوق کارآفرینی و معین‌های اقتصادی به خصوص کمیته امداد در شهرستان خلیل آباد کمک کردند که واحد‌های متضرر از ویروس کرونا تسهیلاتی هرچند ناچیز دریافت کنند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت خلیل آباد با تاکید بر اینکه تشدید نظارت‌های بازرسی با توجه به اینکه در این ایام نوسات قیمتی زیاد بود نیز از جمله اقدامات صمت در شهرستان بود، تصریح کرد: توزیع اقلام طرح تنظیم بازار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز با کمک واحد‌های صنفی در سطح شهرستان با کمترین مشکل انجام گرفت.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر ۱۹ تن روغن، ۵۸ تن برنج هندی، ۶۴ تن شکر، ۶ تن گوشت منجمد گوساله، ۲۶ تن مرغ منجمد، ۱۵ تن قند و ۱۰ تن مرغ گرم در سطح شهرستان خلیل آباد از ابتدای سال ۹۹ توزیع شده است، اذعان کرد: کلیه انبار‌ها در سطح شهرستان رصد شده است و با توجه به نوسانات قیمت‌ها هیچگونه کمبود اقلام مورد نیاز شهرستان وجود ندارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار