مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان بوشهر
دکتر حمزه شیخیانی مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان بوشهر با بیان اینكه دانشگاه‌ها امروزه باید مسئله محور عمل كنند، گفت: توجه به حل مسائل روز برای دانشگاه‌ها ضروری است و مراکز علمی بسیج باید ارتباط خوبی با دانشگاه‌ها داشته باشند تا به کمک یکدیگر راه حل‌های مناسب برای رفع مشکلات کشور بیابند.
کد خبر: ۹۲۶۹۶۵۴
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
امروزه دانشگاه‌ها باید مسئله محور عمل كنند
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، دکتر حمزه شیخیانی، مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در بازدید از پایگاه علمی شهرستان دیر با اشاره به لزوم جهت‌دهی فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی به سمت مشکلات و مسائل واقعی جامعۀ بومی، گفت: شما در پایگاه‌های علمی سعی کنید با توانمندسازی و مشارکت نخبگان به حل مسائل شهر و حتی کشور همت گمارید.

وی با اشاره به لزوم راهبری مستعدان توسط نخبگان جامعه، افزود: باید با شناسایی مسائل و مشکلات اصلی کشور، هسته‌های نخبگانی مسأله‌محور را تشکیل داده و به صورت علمی و تخصصی به حل آن‌ها بپردازید.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان بوشهر با بیان اینکه دانشگاه‌ها امروزه باید مسئله محور عمل کنند، گفت: توجه به حل مسائل روز برای دانشگاه‌ها ضروری است و مراکز علمی بسیج باید ارتباط خوبی با دانشگاه‌ها داشته باشند تا به کمک یکدیگر راه حل‌های مناسب برای رفع مشکلات کشور بیابند.
 
امروزه دانشگاه‌ها باید مسئله محور عمل كنند

شیخیانی به هدف تشکیل خانه نخبگان بسیج اشاره کرد و گفت: ایجاد اتاق فکر در خانه نخبگان به منظور کمک‌رسانی علمی و فکری به همه نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان از اهداف خانه نخبگان است که باید به آن توجه ویژه شود.

وی ادامه داد: مسئله‌یابی مهم‌ترین هدف خانه نخبگان محسوب می‌شود و در خانه نخبگان بایدفرصت‌ها و تهدیدات توسعه و پیشرفت در استان را به صورت کارشناسی بررسی شود تا با کمک مقامات اجرایی استان در رفع مسائل و مشکلات اقدام شود.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان بوشهر با اشاره به اینکه خانه نخبگان در راستای ایجاد بانک اطلاعاتی موضوعات، ظرفیت‌ها و فرصت‌ها در استان تلاش می‌کند، بیان کرد: همچنین خانه نخبگان در راستای ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی و حرکت جهادی در حل مسائل مختلف استان بایدفعال باشد.
 
امروزه دانشگاه‌ها باید مسئله محور عمل كنند

گفتنی است در این نشست که با حضور فرمانده سپاه شهرستان دیر و مراکز علمی و دانشگاهی برگزار شد علیرضا عابدی به عنوان مسئول علمی منصوب شد.

پایان خبر/
ارسال نظرات