فعالان در بازار 11 هزار شهید دارند و ما با کار فرهنگی باید فرهنگ سیدالشهدایی بودن را گسترش دهیم
کد خبر: ۹۲۶۹۶۷۹
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴

کمیته اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی ستاد بازسازی عتبات تشکیل شد

 

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، نخستین جلسه کمیته اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی ستاد بازسازی عتبات عالیات برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست دکتر غلامرضا حسن پور رییس سازمان بسیج اصناف برگزار گردید، بر هدف تشکیل کمیته اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی ستاد بازسازی عتبات عالیات مبنی بر انسجام بخشی به فعالیتهای بازار برای بازسازی عتبات عالیات تاکید شد.

حسن پور در این جلسه گفت: این کمیته در تمامی استان ها و شهرها و همچنین در اتحادیه های صنفی تشکیل خواهد شد زیرا بنا داریم برای عتبات عالیات کارهای بزرگی صورت بگیرد.

وی به وجود سه میلیون واحد صنفی در کشور اشاره کرد و افزود: امام حسین (ع) عامل وحدت همه ماست و همه ایرانیان با علاقه حاضرند هر کاری برای امام حسین(ع) انجام دهند.

رییس کمیته اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی گفت: فعالان در بازار 11 هزار شهید دارند و ما با کار فرهنگی باید فرهنگ سیدالشهدایی بودن را گسترش دهیم.

گفتنی است محمدجلال مآب رییس ستاد بازسازی عتبات در حکمی غلامرضا حسن پور را به عنوان رییس کمیته اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی منصوب نمود.

همچنین دیگر اعضای این کمیته شامل جواد نوری به عنوان دبیر کمیته، یوسف افضلی معاون فرهنگی و مشارکت های مردمی ستاد بازسازی عتبات، محمدعلی قنبری رییس اتحادیه شیشه و آینه، امیر اسماعیلی از بازاریان و تولیدکنندگان، محمد حیدری جانشین بسیج اصناف کشور، جواد اسلامی دبیر بسیج تجار و فعالان اتاق بازرگانی، فقیهی از معتمدین بازار و مسعود امرالهی دبیر بسیج اتاق اصناف ایران می باشند.

ارسال نظرات