خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند:

همه دستگاه‌ها برای ترویج فرهنگ و انجام کارهای فرهنگی پای کار بیایند

فرماندار نهاوند گفت: برای ترویج فرهنگ و انجام کارهای فرهنگی باید همه دستگاه‌ها و ظرفیت‌ها پای کار بیایند به خصوص ارشاد اسلامی باید در این حیطه نقش بسزایی داشته باشد.
کد خبر: ۹۲۶۹۷۷۰
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۸

باید همه دستگاه‌ها برای ترویج فرهنگ و انجام کارهای فرهنگی پای کار بیایندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراد ناصری در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند ضمن تبریک هفته دولت و تسلیت ایام سوگواری سرور و سالارشهیدان بیان کرد: ما به نوعی مسئول هستیم، شورای فرهنگ عمومی مهم‌ترین کمیته و جلسه شهرستان است و باید توجه بیشتری به آن شود چرا که این مهم در راستای توسعه فرهنگی شهرستان نقش بسزایی دارد.

وی گفت: بخشی از کار فرهنگی ما در حوزه تبلیغات اسلامی و اداره ارشاد اسلامی است و باید پای کار باشند.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه در حال حاضر در بحران هستیم، تصریح کرد: بحران نیازمند کار فرهنگی است.

وی خاطرنشان کرد: برای ترویج فرهنگ و انجام کارهای فرهنگی باید همه دستگاه‌ها و ظرفیت‌ها پای کار بیایند به خصوص ارشاد اسلامی باید در این حیطه نقش بسزایی داشته باشد.

ناصری با بیان اینکه جلسات شورای فرهنگ با توجه به نیاز جامعه به مسائل فرهنگی هر ۱۵ روز برگزار شود، ادامه داد: رفع معضلات و ناهنجاری‌های اجتماعی و مشکلات مقابله با ویروس کرونا از نبود فرهنگ ناشی می‌شود که نیاز است دستگاه‌های متولی از جمله آموزش و پرورش، ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی و دانشگاه‌ها با برنامه در این زمینه ورود پیدا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار