دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر بردسکن در گفت‌وگو با «بسیج»:

تاثیرگذاری امر به معروف در گرو همگانی کردن آن است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر بردسکن گفت: موفقیت و تاثیر گذاری امر به معروف و نهی از منکر در گرو همگانی و مردمی کردن آن است.
کد خبر: ۹۲۶۹۸۰۰
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۳
سرهنگ دوم پاسدار علی پورمحمد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ با عرض تسلیت ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: اول تا هفتم محرم الحرام هر سال با توجه به هدف والای قیام امام حسین علیه السلام برای امر به معروف و نهی از منکر به عنوان هفته احیای این فریضه نامگذاری شده است.
 
وی افزود: پایه و اساس نهضت امام حسین (ع) امر به معروف و نهی از منکر است تا جایی که امام حسین (ع) برای احیای این سنت نبوی همه داشته‌های خود را در طبق اخلاص گذاشت تاجلوی انحراف‌ها را در جامعه‌ای که پنجاه سال از رحلت پیامبر مکرم اسلام صلی الله گذشته بود بگیرد.
 
دبیر ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر بردسکن عنوان کرد: دهه امر به معروف امسال با شعار نهضت حسینی، مسئولیت اجتماعی برنامه‌ریزی شده است و رویکرد برنامه‌های امسال تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای شعار سال ۹۹ که به عنوان جهش تولید نامگذاری شده می‌باشد.
 
جانشین سپاه ناحیه بردسکن گفت: با توجه به شرایط کرونایی امروز کشور و در پیش بودن عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بر همه مردم واجب است که دستورالعمل‌های بهداشتی را با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و با زدن ماسک رعایت نموده و در عزا خانه‌های سید و سالار شهیدان که در فضا‌های باز برگزار می‌شود شرکت کند، ولی پویش‌های مردمی در خصوص تولید ماسک چند وقتی است گام‌های مثبتی را در شهرستان برداشته اند تا کمبود ماسک در هیچ نقطه احساس نشود.
 
وی به برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بردسکن با هدف تبیین و تشریح این فریضه مهم که در طول این دهه برنامه ریزی شده است اشاره کرد و گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا با حضور در گلزار با طراوت شهیدان، سازماندهی تیم‌های امر به معروف و نهی از منکر پایگاه‌های مقاومت بسیج و حضور در هیئت‌های مذهبی جهت همکاری همه جانبه با هیات مذهبی، اجرای گشت‌های تذکر لسانی خواهر و برادر در سطح شهرستان و در مکان‌های تفریحی در همه عرصه ها، شرکت فعال و موثر اعضای تیم‌ها در تبلیغ و جمع‌آوری کمک‌های مومنانه و گسیل نذورات به سمت نذر ماسک از مهم‌ترین برنامه‌های این دهه امر به معروف و نهی ازمنکر در شهرستان بردسکن است.
 
وی از رهنمود‌های پدرانه حجت الاسلام امینی امام جمعه شهرستان به عنوان مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان و مسئولین دلسوز و مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان تقدیر و تشکر و اظهار امیدواری کرد: در سایه همفکری و همدلی در راه اشاعه این فریضه مهم قدم‌های خوبی را در شهرستان برداشته شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار