مصوبات میز خدمت جهادی با جدیت پیگیری می شود

شمارش معکوس گازرسانی شهرک لیا

قاسمی گفت: قطعا مصوبات این جلسه با جدیت پیگیری شده و از فردا شمارش معکوس برای گاز سانی شهرک صنعتی لیا آغاز می شود و از ظرفیت دادستانی برای پیشبرد رسیدگی به مشکلات شهرک نیز می توانید استفاده کنید.
کد خبر: ۹۲۶۹۸۰۹
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲

به گزارش بسیج کارمندان خبرگزاری بسیج قزوین، محمد قاسمی دادستان استان قزوین در جلسه میز خدمت جهادی که با حضور مسوولان سپاه و دستگاه های استان و نمایندگان واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی لیا برگزار شد ضمن عرض تسلیت ایام عزای سیدالشهدا و گرامیداشت هفته دولت و تقدیر از سپاه استان بعنوان متولیان جلسه بیان کرد: امیدواریم انعقاد این جلسات از حالت سخنرانی خارج شده و خروجی مناسب داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه مشکل عمده واحد‌های تولیدی شهرک آیا در بحث گازرسانی بود گفت: شرکت گاز باید تا یکماه آینده ماموریت خود را به طور کامل انجام دهد و این امر از سوی ما مورد پیگیری می باشد.

دادستان قزوین اظهار کرد:امروز کسانی که در عرصه تولید فعالیت می کنند مانند سربازان دفاع مقدس هستند و همه باید در راستای تولید حرکت کنند چرا که اگر پیرو مقام معظم رهبری هستیم که سیاست های ایشان طی چند سال اخیر در راستای حمایت از تولید بوده باید پیرو مشی ایشان باشیم.

قاسمی عنوان کرد: قطعا تولید کننده که وارد یک فضای تولید می شود زیرساخت ها و ایجاد بسترهای تولید وظیفه دولت است. چرا که تولید کننده نباید دغدغه ای جز تولید داشته باشد. اما مشکلات حاشیه ای ناشی از تحریم ها، سومدیریت ها، قوانین دست و پاگیر موجب ایجاد موانع شده است.

وی افزود: زیرساخت ها در شهرک صنعتی لیا نیاز جدی است و باید فراهم شود. بحث تصفیه خانه بسیار مهم است و پیوست زیست محیطی باید برای فعالیت واحدهای تولیدی وجود داشته باشد.

دادستان قزوین ادامه داد: جمع آوری آبهای سطحی از مهمترین دغدغه های این شهرک است و آب منطقه ای باید برای این امر برنامه ای بیندیشد.

قاسمی اضافه کرد: قطعا مصوبات این جلسه با جدیت پیگیری شده و از فردا شمارش معکوس برای گاز سانی شهرک صنعتی لیا آغاز می شود و از ظرفیت دادستانی برای پیشبرد رسیدگی به مشکلات شهرک نیز می توانید استفاده کنید.

وی ادامه داد: پسماند تولید نباید منافی محیط زیست باشد و وقتی ما از حقوق تولید حمایت می کنیم قطعا از محیط زیست نیز دفاع می کنیم. در مرحله بعدی که در این جلسه حضور یابیم قطعا باید مشکلات موجود برطرف شده باشد. چرا که هر کارگری که در کار حاضر باشد آسیب اجتماعی کاهش یافته و یک زندگی تداوم می یابد.

قاسمی گفت: امنیت محصول مشترک همه دستگاه ها و اقشار جامعه است و همه باید برای بستر تولید و امنیت تعامل داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار