برپایی میز خدمت به همت بسیج کارمندی در زنجان

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان زنجان به برگزاری 50 میز خدمت در مساجد، محلات، روستاها، حاشیه شهرها و مناطق محروم در سطح استان همزمان با روز کارمند اشاره کرد و گفت: در این راستا برپایی حدود 20 محل جمع‌آوری کمک‌های مومنانه و معیشتی در ادارات استان در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۹۲۶۹۸۲۹
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶

ابوالفضل جمشیدی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان با بیان اینکه همزمان با هفته دولت بسیج کارمندی استان زنجان در راستای رفع مشکلات مردمی میز خدمت برپا کرده است،اظهار کرد:این طرح در راستای کارآمدی نظام اداری،تثبیت ارزش های انقلاب اسلامی در دستگاه ها وارائه خدمات به منظور رضایتمندی جامعه برگزار می شود.

برپایی 50میز خدمت به همت بسیج کارمندی در زنجان

 

وی با بیان اینکه مسئولان اداره‌های مختلف در این میز خدمت حضور یافتند، تصریح کرد: میز خدمت به منظور ارائه خدمات جهادی و رفع مشکلات مردم و مراجعه‎کنندگان به ادارات برگزار می‌شود که تا کنون نتایج مطلوبی را داشته است.

برپایی 50میز خدمت به همت بسیج کارمندی در زنجان

 

رئیس بسیج کارمندی استان زنجان با بیان اینکه در این برنامه ضمن خدمات رسانی به مردم، کمک‌های مومنانه دستگاه‌های اجرایی و ادارات استان زنجان جمع‌آوری می‌شود، ادامه داد:  در این طرح کارمندان می‌توانند با فیش حقوقی اداره کارگزینی به پایگاه‌های بسیج ادارات مراجعه کنند و از حقوق روزانه خود به کمک‌های مومنانه اختصاص دهند.

برپایی 50میز خدمت به همت بسیج کارمندی در زنجان

 

جمشیدی با بیان اینکه این برنامه به یاد شهید حسین مرتضوی‌‌زاده به عنوان شهید شاخص سال و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا، با هدف کارآمدی نظام اداری و با محوریت امید آفرینی برگزار می‌‌شود، افزود: فضای سازی شهر و اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با راه‌اندازی میزهای خدمت در مساجد، محلات، روستاها و حاشیه شهرها از اهداف این برنامه است.

برپایی 50میز خدمت به همت بسیج کارمندی در زنجان

 

وی خاطرنشان کرد: تجلیل از خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از ایثارگران و مدافعان سلامت و برگزاری مسابقه فرهنگی و کتابخوانی در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

برپایی 50میز خدمت به همت بسیج کارمندی در زنجان

 

ارسال نظرات